Plaża Niechorze @hephalump
Plaża Niechorze @hephalump
hephalump hephalump
676
BLOG

Niemieckim plażowiczom nie przeszkadza "brak praworządności"

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 23

W tym roku trafiłem do miejscowości Niechorze w zachodniej części polskiego wybrzeża. Jest pięknie. Plaże szerokie, morze czyste, słońca nie brakuje.

Można tylko narzekać na brak flądry w miejscowych smażalniach. Ale i tu miejscowi robią wszystko aby nie brakło innych atrakcji kulinarnych.

A skoro sam dostrzegam atrakcyjność tutejszych plaż oraz oferty gastronomicznej to nie powinna mnie dziwić duża liczba plażowiczów z Niemiec. W końcu Niemiec ma pod tym względem potrzeby podobne polskiemu Januszowi. Plaża, piwo i swojskie jedzenie.

I tu Niemiec to dostanie.

Nawet niemieckiego piwa mu nie odmówią.

Niemieckim plażowiczom jest tu tak dobrze, że nie przestraszyli się pogłoskami o "braku praworządności" w sąsiednim kraju. Co więcej... Wygląda na to, ten sąsiedni kraj coraz bardziej się podoba niemieckim turystom.

I to nie jest zasługa Tuska.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości