hephalump hephalump
346
BLOG

Brawo dla zielonej żabki - przeskoczyła sama siebie

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Bloger Kemir w swojej ostatniej notce zamieścił taka oto tabelkę: 

image

Szacun... Przeskoczyć samego siebie i rosyjską propagandę to jest wyczyn.

Bo z tabeli wynika, że Ukraina w tej wojnie straciła więcej sprzętu (samoloty, śmigłowce, czołgi, jednostki artyleryjskie) niż posiadała. Aż dziw, że jeszcze tam coś jeździ na kołach i/lub gąsienicach.

Może dlatego armia rosyjska musi podrzucać (porzucać) swój sprzęt "banderowcom" by jakoś uwiarygodnić te statystyki.


Strat w "sile żywej" nie komentuję bo statystyki z tabeli pewnie tworzono w ten sam sposób dla ludzi jak i techniki wojskowej. 


Linków nie podaję bo je mam w zielonej żabie...

Teraz kończę, daty nie znam, bo kalendarza nie mam, miesiąc na niebie, a rok w księgach zapisany, a dzień u mnie taki jak i u was, za co możecie mnie w żabę pocałować!

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości