hephalump hephalump
2280
BLOG

OMG... Mój rachunek za gaz jest niższy od tego sprzed roku

hephalump hephalump Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 97

Rok temu napisałem notkę poświęconą panice jaka była związana z obawą o wzrost cen gazu i pisałem to jeszcze przed tym co moskiewskie imperium zła rozpoczęło na Ukrainie w lutym 2022.

https://www.salon24.pl/u/hephalump/1206147,omg-moj-rachunek-za-gaz-wzrosl-o-100

A dziś dostałem nowy rachunek za gaz od PGNiG.

Taryfa się nie zmieniła, sposób rozliczania też bez zmian (roczna prognoza)...

Nadal gazu używam do ogrzewania domu, który nie stał się ani mniejszy, ani większy. Nadal używam gazu do gotowania i podgrzewania wody użytkowej.

Co się zmieniło?

Ano łączna kwota do zapłaty jest o 450 zł niższa od tego.

Bo w tym roku za ogrzanie domu o powierzchni 140 m2, grzanie wody i gotowanie mam zapłacić łącznie 3350,- zł.


Jak widać Polski Ład działa. I ochrona obywateli przed skutkami inflacji oraz kryzysu wynikającego z wojny wywołanej przez kremlowski reżim w tej dziedzinie też działa.


Inwestycje w dywersyfikację dostaw gazu i wcześnie rozpoczęta polityka uniezależniania się od rosyjskiego gazu przynoszą efekty.


Ale deMOkraci i tak będą narzekać. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości