Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski
593
BLOG

Stefan Niesiołowski nie zna się na swojej robocie.

Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski Polityka Obserwuj notkę 1

Witam

Na blogu nie napisałem ani jednej litery przez chyba 2 lata, cóż miałem ciekawsze rzeczy do robienia. Co mnie skłoniło do popełnienia nowej notki- złość. Ano niejaki pan Stefan Niesiołowski, zawodowy parlamentarzysta, który piastował choćby zaszczytne funkcje marszałka sejmu (druga osoba w państwie jakby nie było) w wywiadzie dla onet.pl stwierdził że Z. Ziobro nie może doprowadzić do osądzenia przed Trybunałem Stanu Jana Dworaka bo ten i tu cytat: "Jana Dworaka przed Trybunał Stanu, bo nie jest konstytucyjnym ministrem"

Ja, jakby poprosili mnie o komentarz do danej sprawy, otworzyłbym sobie konstytucję w której jest napisane że podmiotowy zakres odpowiedzialności przed Trybunałem Stanu obejmuje nie tylko ministrów, ale a może przede wszystkim prezydenta, prezesa NIK, prezesa NBP jak również członków KRRiT i choćby posłów w zakresie art. 107 ust. 2 konstytucji.

Hańbą jest za to że facet który pobiera pieniądzę za bycie członkiem parlamentu, nie jest łaskaw dobrze przygotowywać się do swej pracy.

Młody człowiek, gitarzysta, basista, prawie bard, 1/2 zespołu Delegat. Interesuję się publicystyką, muzyką. Liberał, zagorzały antysocjalista. Lubię filmy co często daję odczuć w recenzjach na moim blogu. Przekazać w sposób elokwentny i dowcipny, co mi leży na wątrobie, a związane jest z codziennością naszą polską. Możesz znaleźć mnie również na youtubie: http://www.youtube.com/user/uranus7777 ... również na wykopie: http://www.wykop.pl/ludzie/uranus ... jak i na Joemonsterze: http://www.joemonster.org/bojownik/uranus www.koczowisko.com świetne audycję wolnościowe, www.martinlechowicz.com Główna strona ludzi którzy tworzą koczowisko i samego grajka Martina www.joemonster.org Humor www.historycy.org Dużo dobrych dyskusji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka