Iskra.SH Iskra.SH
188
BLOG

Zdrowie mamy jedno - jak się leczę

Iskra.SH Iskra.SH Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2


W PROSTOCIE MOJE ZDROWIE

JAKO DAWNIEJ MAWIANO CUKIER BIAŁY TO ŚMIERĆ


Zrezygnowałem z cukru białego tylko.

Schudłem do wagi naturalnej według wzrostu.

Zapomniałem o jakim kol-wiek grzybie.

Jem jajka ,masło mięso ryby chleb razowy swój kasze ziemniaki.

Warzywa.Unikam bardzo słodkich owoców.

Gdybym zjadł organizm reaguje -rozwolnieniem.

Jeśli dopadała mnie grypa.

Witamina C w naturalnej postaci  dzika róża i czosnek.

Dziś używam czosnek Niedźwiedzi suszony i acerola.

Dlaczego witamina C skondensowana która jest róża jako jej królowa.

Dlaczego Acerola gdyż ona jest mistrzem świata i posiada 25% jej zawartości.

Dlaczego tak a nie inaczej.

Gdyż dowiedziałem się że witamina C jest doskonałym wymiataczem toksyn.

Które produkują Bakterie i wirusy a one są gorsze dla organizmu niżeli wirusy.

A wirusy najlepiej likwiduję czosnkiem Dzikim  działa doskonale i nie śmierdzi.


Jak leczę reumatyzm.

Uzupełniam wit B.

Ona jest w tym pokarmie co Jw.


Jak zapobiegam i bronię się przed rakiem.

Piję olej lniany ,jem mielony.

Gdy mam podejrzenia niesmaku jem pestki moreli.

Z tym trzeba wiedzieć jak by nie przedawkować u mnie działa.

Brałem nie więcej na dobę nie więcej jak 10 szt 15 szt.

Gdy miałem jakiś niepokój przestałem.

Jeśli o pokarmie to najlepiej ze wsi .

Nie mogę dawać rady ze względu na powikłania..

Np. pestek moreli nie wolno brać gdy się bierze chemie.

Wit C nie można brać gdy się bierze antybiotyk .

To są moje informacje których się trzymałem.

Są ludzie co mają różne choroby i może om ta dieta zaszkodzić.

Jedni nie mogą czosnku drudzy wit C.

Ja tylko piszę o mnie bym nie był posądzony o rady leczenia.

Ze zrozumieniem SH.

Jest lekarstwo Na prostatę które leczy nie zapobiega .80% skuteczności

Wyczyszcza złogi układu moczowego co zlikwidowało mi chorobę nadciśnienia.

Luz bluz.

Ale to przepisuje Lekarz.

SH.

PS.

Jeśli chodzi o dezynfekcję to mam zaufanie do dwóch specyfików.

Jakim jest kamfora naturalna nie sztuczna i w moim przypadku sprawdzona.

Przy kleszczach w lesie jako byliśmy 5 osób trzy osoby wyszli z lasu z kleszczami a ja i żona co się zabezpieczyli używając nie nie.

Przy dezynfekcji ubrań mieszkania i ciuszek dziecięcych.itd.sprawdza się czy czystych higienicznych pokrapiam wychodząc z domu koszulę pod szyją.Jakiś tam sens jest.

Inny to nalewka co możemy zrobić sami doskonała do ran.

Jest to specyfik biblijny mirra.

Używali je ludzie od wieków w kościele się spala.

A można ją zemleć i zalać czystym spirytusem.

Doskonała na rany które używam.

Jeśli kto na te leki uczulony ja nie zalecam

To jest moja opinia nie pouczenie.Zaznaczam.

Nie jestem lekarzem.Stwierdzam fakty osobiste.

Ludzie mocno chorują mają tak zdeformowane ciało okaleczone schorowane nerki wątroba

Czy inne mutacyjne choroby że nie można doradzać.

Jak powikłania po podpiaściu grzyb i reumatyzm.I na dodatek miażdżyca i na dodatek usunięte organy.

Sam lekarz głupieje.

Ja osobiście nie leczę przyczyn u siebie bezpośrednio tu jest rola Lekarza jako i ja z niego korzystam z kliniki naturalnej.

Moją rolą jest nie szkodzić.

Jedno co mi polecono nie jeść Cukru Buraczanego.

Cukier mamy wszędzie uważam w chlebie kaszy makaronach ziemniakach.

Tak uważam.

On poczynił wielkie postępy.

Nie będę tu robił reklamy.

Otrzymałem jeden wpis w niestosownym wpisem takie wrogie mi wpisy odrzucam .

Jeszcze raz zaznaczam ja piszę o sobie co mnie leczy nie jestem lekarzem.

Dlatego że nie pozwolę żeby mi nikt nie miał do zarzucenia.

Ludzie mają ogromne powikłania nawet czysta woda w przedawkowaniu może być szkodliwa.

To co pisze o mnie piszę.

SH











Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości