Jacek Ka. Jacek Ka.
215
BLOG

Salonowcy i ich poglądy polityczne...

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 132

Poniżej zamieszczam zebrane, najważniejsze informacje dotyczące dwóch testów, do których linki zamieściłem w niedzielę. W tamtym poście już zaczynałem sie trochę gubić w przeszukując komentarze... ;-)

Testy spotkały się z różnym przyjęciem - od zupełnej obojętności (u większości czerwonych) po dosyć duże zainteresowanie. Były też oczywiście uwagi krytyczne :-).

Jak na razie testy wypełniło 132 unikalnych użytkowników Salonu24, z czego 114 osób wypełniło obydwa, 16 osób tylko test Political Compass oraz 2 osoby tylko Moral Politics.


Test 1 - The Political Compass

- czas przeprowadzenia - od 10 do 15 minut,
- link do tłumaczenia pytań testowych,
- więcej informacji o teście można znaleźć tutaj

Rozkład z wynikami 130 osób wygląda tak:


Test 2 - Moral Politics

- czas przeprowadzenia - od 5 do 10 minut,
- link do tłumaczenia pytań testowych,
- więcej informacji o teście można znaleźć tutaj.

Rozkład z wynikami 116 osób wygląda tak:


Jak ktoś nie che i nie widzi w tym sensu , to trudno - zmuszać nie mam zamiaru... Myślę po prostu, że fajnie jest czasami wiedzieć troszeczkę więcej o ludziach, z którymi mamy okazję "spotykać się" prawie codziennie w Salonie Państwa Janke ;-)

pozdrowienia

PS1 - Poprzedni post i komentarze można znaleźć tutaj.

PS2 - jak zdobędę trochę dodatkowych danych, to za jakiś czas zamieszczę szersze podsumowanie naszych wyników.

PS3 - Cały czas zapraszam nowe osoby do wypełnienia testów i podawania swoich wyników - można mi to podsyłać w formie komentarza, na GG lub mailem - jak kto woli.

Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka