Jacek Ka. Jacek Ka.
42
BLOG

Lewicowo - prawicowe bandy...

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 22
Tak sobie czytałem te ostatnie teksty w Salonie na temat lewaków i prawaków. I mi się taka refleksja nasunęła, że jedni i drudzy, to trochę dziwni ludzie są... Wychodzi na to, że lewacy, to taka banda, co chce w imię dobra zabrać mi moją własność by oddać ją innym. Natomiast prawacy, to taka banda, co w imię dobra chce mi zabronić myśleć i robić to co sam uważam za słuszne. Jedni chcą mieć więc władzę nad czymś, co nazwać można sferą materialną mojego życia a drudzy nad sferą moralno-obyczajową. Przyznam się szczerze, że nie wiem, którzy są bardziej niebezpieczni. Generalnie i jedni i drudzy mi nie leżą - ni w cholerę. Są w gruncie rzeczy przecież tacy sami... Ale tak sobie myślę, że się kiedyś w końcu nawzajem wystrzelają i będzie spokój... pozdrowieniaimage
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka