Jacek Ka. Jacek Ka.
24
BLOG

Teczki Kaczyńskich

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 0
Tak sobie ostatnio zajrzałem do kiosku, przechodziłem, miałem trochę czasu, no i zajrzałem... Od razu na wejściu uwagę moją zwróciła okładka "Przeglądu" - na niej duży tytuł: "TECZKI Kaczyńskich". No - temat jak na obecne czasy całkiem trendy, czy tam może teraz inaczej. Jakoś po ujawnieniu książki o Wałęsie oraz po przeczytaniu artykułu Krasowskiego, oraz po wypowiedziach panów Gontarczyka i Cenckiewicza, i całej tej otoczce związanej z naszą obecną, polityczną rzeczywistością, zastanawiałem przez chwilę, jak to jest z teczkami Kaczyńskich. Jakie wnioski możnaby wysnuć z tych teczek stosując np. model rozumowania panów z IPN-u. No i próbkę takiego myślenia znalazłem. Co prawda tygodnik "Przegląd" - z tego co wiem - znajduje się na liście prasy zakazanej w wiadomych kręgach i tym samym trwa ciągły jego bojkot, ale co mi tam... Nikt mi nie będzie dyktował co i kiedy warto przeczytać i co z tego wynieść dla siebie ;-) No i przeczytałem... W sumie, w dużej części było tam to, czego się można było spodziewać - trochę złośliwości, trochę faktów, trochę interpretacji treści dokumentów. Było też kilka całkiem ciekawych pytań, czy tam wątpliwości natury, powiedzmy to, logicznej, związanej z ujawnionymi przez Kaczyńskiego dokumentami i tym, jak te dokumenty powinny wyglądać w świetle twierdzeń o jakości materiałów SB panów Gontarczyka i Cenckiewicza... Nie mam tu raczej zamiaru niczego omawiać - po prostu chciałem artykuł polecić. Myślę, że wart jest zapoznania - niech każdy, kto ma na to ochotę sobie przeczyta - może jakiś nowy element w tej całej naszej politycznej układance stanie się bardziej jasny i klarowny.
Linki powiązane:
  1. Artykuł Roberta Walenciaka o którym mowa zamieszczony w Przeglądzie
  2. Rozmowa Igora Janke z Cenckiewiczem i Gontarczykiem
  3. Artykuł Roberta Krasowskiego w Dzienniku
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka