Jacek Ka. Jacek Ka.
31
BLOG

Jak Polak z Polakiem.

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 2
Zaglądam sobie po kilkudniowej przerwie do Salonu a tu jak zwykle ostatnio - burda. Tym razem bohaterami są pan Wybranowski i pan Sawski. Przyznam się szczerze, że już mnie te "prawicowo"-"lewicowe" zabawy słowne we wzajemne obrażanie się kto bardziej zaczynają bawić. Zastanawiam się jednocześnie o co Wam w tym wszystkim chodzi? Bo przecież jest wystarczająco dużo miejsca w naszym kraju dla jednych i dla na drugich. Przecież jak się tak ludzie nienawidzą, to mogą sobie w drogę nie wchodzić? A jednak tu i nie tylko tu ciągłe jatki. Zero, albo żeby być sprawiedliwym - niewiele normalnej rozmowy... I naszła mnie w końcu taka refleksja: Wy bez siebie tak na prawdę wzajemnie żyć nie możecie, byście się chyba popłakali jakby nagle drugiej strony zabrakło - bo kogo nienawidzieć, z kim walczyć, kto byłby większym kretynem, złodziejem itd, itd, jakby nagle lewaków lub prawaków zabrakło? Wiem, że to pewne uproszczenie, ale tak jakoś mam wrażenie, że niewiele ono odbiega od rzeczywistości. No i chyba dlatego w dedykuje Wam, Waszemu związkowi nierozerwalnemu utwór. Utwór który najczęściej w takich sytuacjach przychodzi mi do głowy... pozdrowienia
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka