Jakelo Jakelo
978
BLOG

Telewizja Kurska leci sobie z widzami na całego i pogrywa w bambuko.

Jakelo Jakelo Muzea Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

image


Z wielkim zainteresowaniem byłem widzem serialu Korona królów. Z powodu zajęć zawodowych serial ten oglądałem jedynie w sobotnie przedpołudnia. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w sobotę 24 lutego nie było bloku powtórkowego Korony królów. Sądziłem, że to z powodu transmisji sportowej ale również dziś, tj.3 marca br. nie mogłem przy sobotnim śniadaniu oglądać tego serialu. Polityka emisyjna tvp 1 przypomina pogrywanie z widzami w tzw. bambuko.  Coś się wprowadza na antenę, po czym nagle coś się zdejmuje. To bardzo nieładne traktowanie widza... W moim przypadku straciłem już 8 odcinków tego serialu.


Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura