Jakelo Jakelo
1548
BLOG

Sklepowy wykład karnistyczny. Przypadek Tomasza Komendy

Jakelo Jakelo Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Ja wyszedłem dziś rano do sklepiku osiedlowego po bułeczki i mleko na śniadanie. Przypadkiem natrafiłem na gostka, który zwykle o tej porze też zachodzi do sklepu, z tym, że bierze wyroby akcyzowane: małpeczkę i paczkę „czesterfildów”. Gostek ów wie, że w przeszłości „liznąłem” nieco prawa. No i on, kiedy już uiściłem za chleb i bułeczki on zagadnął do mnie w ten deseń:

- I co teraz będzie, mecenas, jak wypuścili z mamra tego co posiedział te 18 lat bez omyłkie?

Zbierałem przez chwilę myśli, żeby mu odpowiedzieć zwłaszcza, że ucho nadstawiła i pani sklepowa i jej klienci. I wiecie co mu powiedziałem? (Nie wiecie, bo was tam nie było.) Otóż, ja mu powiedziałem tak:

- Teraz, na tyle samo lat powinni wsadzić wszystkich, którzy mu te 18 lat w sanatorium z kratkami w oknach załatwili: policjantów, prokuratorów, sędziów, ławników oraz świadków, jeśli byli w sprawie tacy, co nałgali jak pies albo suka... O! I to by był wtedy akt sprawiedliwości...

Słysząc to gostek wyrzekł:

- O, k....!

I wyszedł ze sklepu zapalić „czesterfilda”. A inni klienci małego sklepu osiedlowego odstąpili od zadawania mi pytań dotyczących przypadku Tomasza Komendy, jeszcze do niedawna Tomasza K.


Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka