Jan Bodakowski Jan Bodakowski
328
BLOG

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

Jan Bodakowski Jan Bodakowski Polityka Obserwuj notkę 1

Jan Bodakowski

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

Będąc na demonstracji poparcia dla PiS udzieliłem wypowiedzi dla ekip wideo Newsweeka i Gazety.pl. Newsweek nie opublikował ani sekundy nagrania z moim udziałem, za to Gazeta.pl opublikowała dwa moje zdania z mojej wypowiedz. Co dziwne relacje obu tych lewicowych mediów ukazały zwolenników PiS w bardzo pozytywnym świetle (co może znaczyć, że media lewicowe stają się obiektywne, albo to, że lewica tak bardzo nienawidzi PiS, że nawet jak widzi rozsądne wypowiedzi zwolenników PiS to będzie je postrzegać jako materiał antyPiSowski).

 

Filmik gazety można zobaczyć pod adresem http://www.gazeta.tv/Wideo/10,149332,21140809,pilsudski-by-ich-zamknal-w-turcji-tez-by-siedzieli-juz-poszlismy.html

 

To, że redakcja Gazety z racji na kiepską jakość dźwięku dodała napisy zainspirowało mnie do wykorzystania kadrów z filmu do stworzenia pierwszego foto komiksu publicystycznego.

 

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

AntyPiS największym sprzymierzeńcem PiS – foto komiks polityczny

 

Jan Bodakowski

Brzydki. Biedny. Niedoceniony. Nielubiany.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka