Igor Janke Igor Janke
1435
BLOG

Syn ministra sprawiedliwości obraża blogerówi i grozi Salonowi24

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 258

Cenię ministra sprawiedliwości Andrzeja Czumę. Mam inne zdanie o nim niż np. Kataryna. Ale nie zmienia to faktu, iż Salon24.pl może mieć poważny problem z resortem sprawiedliwości. Syn ministra Czumy, Krzysztof Czuma od jakiegoś czasu grozi nam procesem sądowym. Oczywiście w starciu z takim gigantem, który potencjalnie – bo wierzę, że minister Czuma tego nie uczyni – pewnie mamy małe szanse. Ale pewna granica została przekroczona. Email, o którym pisze Kataryna jest prawdziwy.

Co więcej, nasza korespondencja ma już swoją historię i w swoich pierwszych mailach Krzysztof Czuma pisał w sposób niewybredny o blogerach Salonu24 (o jednym per „s-syn”, o Katarynie per „wredny babsztyl” . Nie nagłaśnialiśmy tego, bo mieliśmy nadzieję, że to jednorazowy wyskok syna ministra, że raz ot, po prostu poniosły go nerwy. Żądał od nas usunięcia krytycznych wobec ministra wpisów. W przypadku, w którym wskazał na ewidentną nieprawdę – uczyniliśmy to – w porozumieniu z autorem tekstu. Ale sprawa znowu się powtórzyła.

Ostatni mail Czumy do nas dobrze oddaje ton, w jakim syn ministra traktuje blogerów i Salon24.

„Nie jestem pewien czy uda mi się wygrzebać czas na pozwanie p.Janke bo paszkwili do obsługi prawnej mamy powyżej możliwości tej obsługi. Jednakże jeśli znajdę dodatkowe siły będziecie musieli udowodnić, ze Andrzej Czuma minął się z prawda.

 

Tak, ze przygotujcie sobie anonimy dowody zawczasu.

 

Uklony,

Krzysztof Czuma”

 

A dotyczyło to m.in. tego, że mamy ujawnić dane osobowe Kataryny. Dane, których nie mamy.

 

Mam wrażenie, że zaczyna dziać się coś groźnego. Krzysztof Czuma próbuje wykorzystać swoją wyjątkową pozycję do wywierania gróźb na nas- właścicieli Salon24.pl i na blogerów. To groźne. Mam nadzieję, że drodzy Salonowicze, że staniecie w naszej obronie, jeśli będzie trzeba. Ale mam też nadzieję, że minister Czuma powstrzyma Krzysztofa Czumę.

 

 

 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka