Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
1235
BLOG

Komorowski jak Okudżawa

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 38

W rodzinie zawsze znajdzie się ktoś, kto przyjdzie z nieumytymi rękami albo nogami, w kaloszach wejdzie na cudze święto.
(Bronisław Komorowski)

 

Zainspirował mnie Bronisław Komorowski i jego motyw postanowiłem wkomponować w Piosenkę gruzińską” Okudżawy.

Pierwsza zwrotka – Okudżawa, druga zwrotka – Komorowski
 

Spulchnię ziemię na zboczu i pestkę winogron w nią złożę

A gdy winnym owocem gronowa obrodzi mi wić

Zwołam wiernych przyjaciół i serce przed nimi otworzę

Bo doprawdy czyż warto inaczej na ziemi tej żyć...

 

A gdy gość który przyjdzie z czarnymi od brudu nogami

lub w kaloszach wprost z gnoju na dywan mi wlezie jak żłób

To go psami poszczuję i precz go pogonię z widłami

A jak będzie się stawiał, to kopnę go w tyłek, dam w dziób...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka