Ja wiem Ja wiem
314
BLOG

Podłość wspierających LGBT

Ja wiem Ja wiem Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

Ludzie o nietypowych skłonnościach seksualnych nie mają łatwo. Mogą czuć się niedopasowani do społeczeństwa, wykluczeni, dziwni, a nawet chorzy, zboczeni lub grzeszni, bo różnie są przez różne grupy i organizacje traktowani. Nic dziwnego, że dali się zauroczyć środowiskom, które wpierw zaczęły podnosić problem wykluczenia takich osób, a następnie domagać się dla nich szacunku, a nawet przywilejów. Doszło do tego, że zaczyna się promować tego rodzaju inność już nie jako godne współczucia pokrzywdzenie przez los, ale modny i wart rozważenia styl życia. Nie ma co się dziwić, że ochoczo wydobywają się z zaułków społecznego podziemia masy ludzi dotąd stłamszonych i nieśmiałych. Czują, że to jest ich czas, że w końcu mogą być sobą i dzielnie stawiać czoła wrogom. Parady są jak bitwy, szczególnie w takich regionach jak Białystok. Bez walki nie zamknie się ust nieprzychylnym, więc walczą, jeżdżą z miasta do miasta wspierać grupki swoich.

Nie zdają sobie sprawy, że postulaty już dawno przekroczyły akceptowalne granice, a wróg jest zbyt liczny i potężny, by te malutkie zrywy zawarantowały im jakikolwiek sukces. Od dawna są prowokowani do coraz odważniejszych akcji, by najzwyczajniej stworzyć klimat do wkurw..nia społeczeństwa i może nawet jakiegoś pogromu, jeśli kontrreakcja się wyrwie spod kontroli. Wspierający medialnie i finansowo ruch LGBT dobrze wiedzą, do czego to prowadzi. Z premedytacją wciągają swoich faworytów miejszościowych w zasadzkę, na tykającą minę, by poświęcić tego zboczonego pionka (bijącego tylko na boki) na szachownicy światowej polityki, by sprowokować tym rywala do niechcianego bicia.  Jakiś czas temu już pisałem, że homoseksualiści znowu są wykorzystywani przez wielkich tego świata. Teraz coraz bardziej widać, że zbliża się czas poświęcenia bojowników o pseudotolerancję. Zrobią swoje, będą mogli odejść, a odejdą stadnie, bo wpierw większość się ochoczo ujawni. Komu leży na sercu dobro tych osób, będzie dążył do wyciszenia tematu LGBT. Każdy inny jest świadomie lub nieświadomie wspólnikiem nadchodzącej ich prawdziwej dyskryminacji.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo