jjj jjj
163
BLOG

Pomóżmy Salonowi stworzyć najlepszy system komentarzy. Propozycje.

jjj jjj Technologie Obserwuj notkę 1

Brawo dla szefów Salonu24 za dotrzymanie słowa, że nie będą sztywno utrzymywać wprowadzonych zmian.

Na moje oko liczba komentarzy zmiejszyła się o 90%, więc ani FB, ani S24 na radykalnej zmianie nie skorzystały.

Miejmy nadzieję, że kierownictwo będzie teraz mądrzejsze i omówi z blogerami kształt nowego systemu.


Moje propozycje ulepszenia poprzedniego systemu (w którym miałem ponad 7700 kom.) są następujące:

1. automatycznie w tytule komentarza pojawia się autor, któremu odpowiadamy i godzina jego komentarza (dotychczas był tylko autor)

2. jednolite wyróżnienie cytatów.

na przykład wklejam czyjeś zdanie, zaznaczam i klikam na przycisk, który zmienia kolor czcionki na granatowy. wszyscy czytający będą rozumieli, że to jest cytat, do którego się odnoszę.

3. oznaczanie swoich "ulubionych" komentarzy.

często zdarza mi się podawać w komentarzach dane, których wyszukanie i opracowanie zajęło mi sporo czasu. odszukanie takiego cennego komentarza po pół roku jest trudne.



Propozycje możecie podawać w komentarzach lub wysyłać przez PW.Te ostatnie będę dodawał do notki.

EDIT: po 2 godzinach 55 odsłon i 0 komentarzy. 

jjj
O mnie jjj

mówię na "ty" bo cię lubię

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie