Joe Chal
Joe Chal
Joe Chal Joe Chal
435
BLOG

Joe Chal – Bloger Goczyński ponownie w więzieniu!.

Joe Chal Joe Chal Polityka Obserwuj notkę 6

 

 

                        

                                                Na zdjeciu: Bogdan Goczyński

 

 

Kiedy w zeszłym roku wiele osób starało się aby wyciągnąć Bogdana Goczyńskiego z wiezienia on sam niezbyt chyba wiedział z kim ma do czynienia i że z sądami na całym świecie nie ma żartów.

 

 Osobiście pojechałem wtedy do Radomia i Warszawy aby tam w Sdzie Okręgowym zorientować się - jak można było jemu pomóc. Rozmawiałem z sędziami prowadzącymi jego sprawę a nawet jako prezes Polsko-Australijskiej Fundacji złożyłem /jako osoba publiczna i społeczna/ poręczenie społeczne dla Bogdana Goczynskiego.

 Kiedy już bloger Nowego Ekranu wyszedł na wolność ostrzegałem go kilkakrotnie, że jest na celowniku organów Sprawiedliwości i żeby czasami nie robił „głupstw”.

Ale Pan Bogdan nie posłuchał i dalej prowadził swoja działalność - „niepoważnego ataku zdesperowanego człowieka na Sądy i sędziów. Przy okazji zaniedbywał swoją rodzinę nie wywiązując się na czas z obowiązków alimentacyjnych wobec swojej córki.

 Dziś Pan Goczyński prewencyjnie został aresztowanym i przebywa w wiezieniu.

 Powód aresztowania?

 Pan Goczyński nie odbiera urzędowych wezwań ani pism sądowych i dlatego sędzia zdecydował się na tak drastyczne posuniecie.

 Jak wyjaśnia sędzia Sadu Okręgowego – „Przynajmniej będziemy pewni, że Pan Bogdan Goczyński stawi się na rozprawę” – z wiezienia oczywiście!

 Niestety nie jestem w stanie jemu pomoc w ten sam sposób w jaki zrobiłem to wcześniej ale jeśli się zwróci on do naszej fundacji o pomoc to na pewno udzielimy jej jemu.

Joe Chal

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka