js.studio js.studio
26
BLOG

Sondaże cz.2

js.studio js.studio Polityka Obserwuj notkę 0

Wg sondażu OBOP z piątku 18.VI.2010 dość dziwnie zmieniły się wyniki wyborów prezydenckich. Czyżby bliżej prawdy? Komorowski- 40%, Kaczyński 35%, Napieralski 13 %. Dalej z poparciem 3 proc. znaleźli się: Lepper, Olechowski, Pawlak, Korwin-Mikke a Jurek  1 %. Pozostali kandydaci uzyskali mniej niż 1 proc. wskazań. Podaję wg: http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/zaskakujacy-sondaz-5-punktow-roznicy,1494895

A ja twierdzę, że OBOP i inne takie typy idą w kierunku, który od wielu dni znam wg prostej intuicji, wg głosu znajomych i sondaży on-line, które śledzę (nie trzeba mi sondaży oficjalnych).

Moja prognoza jest taka:

Komorowski nie uzyska nawet 40%

Kaczyński może mieć 40% albo mniej

Napieralski i Korwin-Mikke mogą mieć nawet powyżej 15%

reszta powyżej 5%.

 

Wiem, że suma moich prognoz jest powyżej 100%, ale chodzi o błąd pomiaru ;-) Też się mogę mylić.

Ciekawe, kto będzie lepiej prognozował, ja czy sondaże.

js.studio
O mnie js.studio

Sprawy polityki interesują mnie od dawna. Katastrofa smoleńska stanowi dla mnie przełom w tej dziedzinie. Postaram się systematycznie szukać, czytać i przekazywać innym za pomocą Salonu 24 a także w innych miejscach w sieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka