js.studio js.studio
51
BLOG

Komorowski się stara

js.studio js.studio Polityka Obserwuj notkę 0

 

Ciekawe… Komorowski mianował p. Belkę na stanowisko szefa NBP, jak powiedział, chce ukłonić się lewicy…. A ja myślałem, że wybiera się ludzi kompetentnych a nie dlatego, że są akurat z lewicy.

 

Na pytanie- A co, jeśli Pan jednak przegra wybory? Odpowiedział: Wygram. Wierzę w mądrość Polaków.

… aha, a jak przegra to znaczy, że Polacy są głupi? I Ci którzy nie głosują na niego też są głupi? Znam ten styl mówienia od wielu lat. UD, UW, PO.

Hasło Komorowskiego „Zgoda buduje” to wg mnie szczyt obłudy. Cały czas słyszymy słowa typu „kłamstwo ma krótkie nogi”, „nie ważne, że się jest niskim”,  cały czas słyszymy ostrą krytykę pod adresem Kaczyńskiego, dlaczego Palikot chce strzelać i patroszyć? To jest droga do zgody wg Komorowskiego? A może brak argumentów w treści zamienia się na tzw. „argumenty w formie”.

 

No i jeszcze wiele pytań, które zadano Komorowskiemu i nie umie na nie odpowiedzieć….. Powielam je, bo są warte rozpatrzenia.

Oto tylko kilka z nich:

 

http://cogito.salon24.pl/200060,pytania-do-kandydata-komorowskiego

 

js.studio
O mnie js.studio

Sprawy polityki interesują mnie od dawna. Katastrofa smoleńska stanowi dla mnie przełom w tej dziedzinie. Postaram się systematycznie szukać, czytać i przekazywać innym za pomocą Salonu 24 a także w innych miejscach w sieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka