js.studio js.studio
35
BLOG

Wybory 2010

js.studio js.studio Polityka Obserwuj notkę 0

Kto mi wyjaśni jedną rzecz- skoro Komara poparło SLD, i ma takie poparcie demokratycznie nyślących etc. - to dlaczego Komorowski ma w 1. i 2. turze tyle samo%, zaś Kaczuś ma o 10% więcej???

Bardzo ostro nie zgadzam się z sondażami. Uważam jednak, że dziś pracownie sondaży zaszalały i pokażą wynik bliski prawdzie. (Czyli, że jak w prognozach jutro będzie pogoda, to będzie i już). Choć sondaże znów są rozbieżne o ok. 4% wobec samych siebie.....

Pewnie Komorowski wygrał. Chyba tak. Ale czy to oznacza, że demokracja zwyciężyła i Polacy są mądrzy? (cyt.niedokł.Komorowski). Bo nie chcę by mnie obrażano, że jestem niedemokratyczny i niemądry. Jak przyszły prezydent obraża, to ciężko będzie mnie do niego przekonać. Bo prezydent nie szanuje mnie, zwykłwgo obywatela. Zawsze chę szanować prezydenta (szanowałem i ceniłem L.K.,, mimo, że wszyscy pluli), ale niech prezydent szanuje m,nie i Ciebie.

Na koniec mój ulubiony temat kampanii- Komorowski ma ok. 52% a Kaczyński 48% (podaje z głowy średnią sondaży=napewno jest lepsza ta średnia jak w sumie wszystkie sondaże).

 

 

 

 

 

js.studio
O mnie js.studio

Sprawy polityki interesują mnie od dawna. Katastrofa smoleńska stanowi dla mnie przełom w tej dziedzinie. Postaram się systematycznie szukać, czytać i przekazywać innym za pomocą Salonu 24 a także w innych miejscach w sieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka