js.studio js.studio
384
BLOG

Poezja PO

js.studio js.studio Polityka Obserwuj notkę 5

Przypomnijmy niektóre zdania polityków PO:

Po wybuchu afery hazardowej i związanej z tym rekonstrukcji rządu, Donald Tusk mówiął o trudnościach w rządzeniu i stwierdził, że głównym problemem jest, że „ich jest dwóch (Kaczyńscy), a ja jestem sam”. Teraz prezydent już jest "swój",więc powinno rządzić się bez problemów. No ale PIS i "jeden" Kaczyński przeszkadza i pewnie trzeba go usunać. Te słowa Tuska nabierają szczególnego znaczenia po ostatnim zdarzeniu- zabójstwa w Łodzi- morderca mówił, że chciał zabić Kaczyńskiego. "Skąd takie uświadomienie Polaków?"- to pytanie retoryczne.

"Dziś pytaniem do opozycji, a nie do rządu, jest: czy jesteście gotowi podjąć współpracę w przestrzeni pozawyborczej? Współpracę ws. deficytu - proponował premier. - Jeśli nie zrozumiecie, że ta współpraca jest potrzebna, wyginiecie jak dinozaury - podsumował premier". 19.III.2010 >>żródło

"trzeba wybić watahę"  - wypowiedzź Sikorskiego

"Trzeba zastrzelić Kaczyńskiego, wypatroszyć z wnętrzności, a jego wilczą skórę wygarbować i wystawić na licytację" - wypowiedź Palikota w czasie kampanii Komorowskiego >> źródło (niestety skasowane)

inne: "polowanie na kaczki"

Polityka miłości ludzi skupionych wokół PO- TVN, Wyborcza, Tusk, Niesiołowski, Wajda, Bartoszewsk przynosi owoce. A może inne zdarzenia jak Smoleńsk i wczoraj przeze mnie podane łączą się w tę harmonię poezji.

Będę szukał dalszych ich "pięknych" cytatów.

js.studio
O mnie js.studio

Sprawy polityki interesują mnie od dawna. Katastrofa smoleńska stanowi dla mnie przełom w tej dziedzinie. Postaram się systematycznie szukać, czytać i przekazywać innym za pomocą Salonu 24 a także w innych miejscach w sieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka