Broda z ROSY Broda z ROSY
169
BLOG

My młodzi możemy wszystko zmienić

Broda z ROSY Broda z ROSY Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Witam,

Nazywam się Sebastian Borowski 

Mam nadzieję że ktoś to przeczyta. 

Temat polityka bardzo wrażliwy A dla większości młodych ludzi w tym kraju to temat który ich nie obchodz. A mnie tak i to bardzo...  nasz zarząd nieważne JAKA partia  jest u władzy robi swoje. 4 lata i mam wyjebane . Tak to wygląda. Komuniści w każdej parti stare dziadki co mają swoje poglądy. Których zmienić się nie da. 

Moim zdaniem ludzie zwłaszcza młodzi coś powinni zrobić dla naszej przyszłości w tym kraju!!!

My patrzymy co się dzieje dają 500 zł. A tak naprawdę zabierają więcej. Robią z nas debiili. 

Apeluję do tych ludzi co juz mają dość tego cyrku... Jak to mówią w kupie siła. Młodzi ludzie wiedzą co im trzeba A nie stare dziady, złodzieje, i oszuści. Ja nie jestem za żadna partią co tam siedzi. Jestem za tym by młodzi byli tam na Wejskiej. Może teraz jest ten moment ? Bo nie długo oni zrobią z nami to co będą chcieli. Komuno won!!!

Mamy prezydenta premiera sądy!!! A nimi rządzi jeden maly Stary śmierdziel. Wiadomo okim mówię Ten co ksiezyc ukradł A potem brata z nieba zawalił. Lechu brat jego był zawsze lepszym od Jarosława. To on ma ręce zabrudzeń jego krwią. 

Więc ludziska do Was młody mówię na Warszawę trzeba iść!!! I pokazać tamtym świnia gdzie ich miejsce. 

Pozdrawiam  

Brodzia


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości