keytoo keytoo
133
BLOG

Powstanie Warszawskie vs Coronavirus

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 9

Jeżeli NieRząd nie Wie co Robi, a Wychodzi na to ze nie wie :(

To może odwołać się należy do Mądrości Narodu, który powinien OLAĆ STRUGĄ CIEPŁEGO M..CZU, te wszystkie zalecenia i ODDOLNIE OTWORZYĆ GOSPODARKĘ

Podstawowe pytanie brzmi:

Czy chcemy żyć w biedzie licząc pieniądze od 1-ego do 1-ego, czy chcemy normalnie ŻYĆ ZA CENĘ tego że ktoś z naszej rodziny lub grona przyjaciół może zejść szybciej z tego świata?

Nie chcę żeby ktoś z mojej rodziny za szybko odszedł, ale to nie ode mnie zależy.

Powstańcy umierali z bronią w ręku i szybko (choć chcieli Żyć) a nie na kolanach, w upodleniu i długo w katowniach UB.

Każdy musi odpowiedzieć sobie czego chce? Wirus dopadnie każdego czy tego chcemy czy  nie :)

Ja wybrałbym chyba los Powstańca. Wydaje się że życie na tym polega że lepiej żyć krócej a intensywniej niż długo a byle jak. Sposób umierania też jest ważny. Każdy życzy sobie szybkiej śmierci a nie na Raty.

NieRząd nie ma jaj i tyle :(

Wiem że to co napisałem jest kontrowersyjne ale wydaje mi się że prawdziwe jest.





keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka