keytoo keytoo
151
BLOG

Czy Jestem Faszystą?

keytoo keytoo Technologie Obserwuj notkę 5

Nie, nie Jestem Za Faszyzmem, więc Faszystą Nie Jestem!!!!!!!!

Jestem za wolnością wypowiedzi, każdej ze stron !!!!!

Niestety wkraczamy w czasy, kiedy wyżej wymieniony pogląd powoli zostaje uznawany za Faszyzm :(

Uwaga do Admina:

20 grudnia Roku Pańskiego 2020 opublikowałem prześmiewczą notkę Jestem Faszystą, link poniżej

https://www.salon24.pl/u/keytoo/1100498,jestem-faszysta

Została ona ukryta przez Admina. Szczerze nie rozumiem tego. Każdy człowiek na poziomie powinien zorientować się, iż jest to DRWINA z obecnych czasów.

W przestrzeni publicznej funkcjonują takie pojęcia jak "drwina, ironia, kpina, persyflaż, sarkazm, szyderstwo, beka, brecha, brecht, jaja, polew, polewka, szydera, żart" (https://synonimy.info.pl/slownik-synonimow/drwina, 12.01.2020) więc powinno to być dozwolone!!!!!! Chyba jakaś pomyłka zaszła?

No chyba że Automat jakiś to robił (a jest to bardzo możliwe), to wtedy Uprzejmie Proszę o Wybaczenie :)

Bardzo proszę o odblokowanie mojej notki i dodanie w tytule znaku zapytania. Żeby jasność była :)
keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie