keytoo keytoo
115
BLOG

Presja ma sens notka "Jestem Faszystą"

keytoo keytoo Technologie Obserwuj notkę 1

Moja całkiem niewinna notka zamieszczona na Salonie24 została ukryta przez Admina.

https://www.salon24.pl/u/keytoo/1100498,jestem-faszysta

Po złożeniu odwołania Admin mi odblokował, jest widoczna dla wszystkich  :)  Dzięki niech będą Adminowi !!!!!

Ludzie składajcie odwołania jak wam przyblokują coś, poskutkuje :) Przynajmniej na Salonie24. Bo Facebook czy TT to już nie wiadomo :(   Co prawda dla zasady próbować trzeba, aby mieli co robić. W najgorszym wypadku zawsze możesz znaleźć inną platformę dyskusyjną.

A tu moja mała notka polemiczna z Adminem Salonu24 jeszcze sprzed odblokowania ;)

https://www.salon24.pl/u/keytoo/1105456,czy-jestem-faszysta



keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie