keytoo keytoo
153
BLOG

PPK- dlaczego wypiszę się?

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 7

Między innymi dlatego:
https://wyborcza.biz/biznes/7,147880,26700138,skandal-z-ppk-poslowie-przeglosowali-przepis-ktory-pozwoli.html?disableRedirects=true

    Poza tym w 2014 r. Rząd PO-PSL w Majestacie Prawa Rzeczpospolitej Polskiej, Z*****ł Mi Połowę MOICH pieniędzy!!!! A ówczesny Trybunał Konstytucyjny (ten prawidłowy ;) jakby ktoś nie wiedział, przyklepał ten Akt Bezprawia.
    Teraz też tak będzie. Jak będzie niewiele, to luzik nie tkną. Jak zbierze się już kilkaset miliardów złotych, to przyszły Sejm wymyśli coś, żeby je Majestacie Prawa Rzeczpospolitej Polskiej znowu Z*****ć, a „Prawdziwie Mądre Głowy Prawnicze” dadzą uzasadnienie, dlaczego zgodne jest to z prawem RP. (zresztą wyrok TK już jest Gotowy)
A to że był udział pieniędzy Państwa, więc Państwo musi odzyskać swój wkład.
A jak nie, to Sejm nałoży podatek emerytalny, powiedzmy 30-40 % albo srał pies 50 % (bo kto IM Zabroni), no bo inni Emeryci też potrzebują :(
Albo w imię Równości, Wolności i Sprawiedliwości, znacjonalizują te cyferki na kontach, Bo TAK.
Opcji jest wiele :(

JA JUŻ IM WSZYSTKIM PO PROSTU NIE WIERZĘ I TYLE

Poza tym Strachy na Lachy ma piękną i prawdziwą piosenkę niestety, której fragment brzmi TAK:

„Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch**a

Za moją kasę”


***** *** i ** luźne tłumaczenie LUBIĆ PiS i KO

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka