keytoo keytoo
134
BLOG

„Pojedynek na Szosie” - Morawiecki vs Warzecha

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 3

Pan Premier Mateusz Morawiecki miał dwa wywiady na temat Nieszczęsnych działań związanych z Epidemią, jeden z Krzysztofem Ziemcem, drugi z Robertem Mazurkiem (przynajmniej te mi utkwiły  pamięci). Oba mdłe i bez ikry.
A mi się marzy:

"Pojedynek na Szosie na Śmierć i Życie”

pomiędzy Premierem Mateuszem Morawieckim a Redaktorem Łukaszem Warzechą.

Pewnie byłoby Ostro ale Merytorycznie. Ba śmiem twierdzić, że nawet gdyby PMM miał do pomocy sztab ludzi a red. Warzecha był sam, to z Wywiadu czy też bardziej „POJEDYNKU NA SZOSIE” na FAKTY i ARGUMENTY, wyszedłby zwycięsko red. Warzecha.
Szkoda że PMM brakuje odwagi, żeby stanąć naprzeciwko krytycznego dziennikarza i bronić swego stanowiska w kwestii RUJNOWANIA ŻYCIA PRZEDSIĘBIORCÓW, bez żadnego uzasadnienia Naukowego :(

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka