keytoo keytoo
218
BLOG

PPK- WYPISAŁEM SIĘ Dzisiaj

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 4

Dziś wypisałem się z PPK :)

Dlaczego? PO do spółki z PSL-em uk***ło mi połowę kasy z OFE. Ich Trybunał Konstytucyjny z ich Prezesem Trybunału to zaklepał.

W sumie ludzkie Pany, tylko połowę uk***li, a mogli wszystko :)

Teraz kolejna Opcja chce "Oddać" mi MOJE pieniądze za niewielką opłatą na konto Państwa, raptem 20%.

W sumie też ludzkie Pany, zostawiają 80% a mogli zabrać wszystko - w świetle Prawa zresztą. Tyle tylko że z przysłowiowych 10 000 zł:

 - 5 000 przepadło za PO-PSL,

- 2 000 przepadnie za ZP

- 1 000 przepadło z tytułu opłat za tzw. zarządzanie (AWS, SLD, PiS, PO, PSL, LPR, SAMOOBRONA)

Mi biednemu Żuczkowi zostanie 2 000 ZŁ !!!!!! A  i tego nie jestem pewien :(

W SUMIE TAK ZWANE OPŁATY, TRANSFERY itd WYNIOSŁY 80%

Prawdziwy Złoty Interes, Szkoda że nie MÓJ

JA JUŻ NIE WIERZĘ POLITYKOM - I TYLE


***** *** i ** (w wolnym tłumaczeniu "Lubić PiS i KO")

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka