keytoo keytoo
60
BLOG

OFE - Krytyka - Znajdź różnicę :)

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 4

Rok 2021
Kluby opozycyjne skrytykowały wczoraj projekt ustawy zakładającej przeniesienie środków z OFE do IKE i do ZUS, nazywając to skokiem na kasę. Projektowanych przepisów broniło PiS, twierdząc, że to naprawa nieudanej reformy emerytalnej i transferu w 2014 r. środków z OFE do ZUS.

Rok 2014
Kluby opozycyjne skrytykowały wczoraj projekt ustawy zakładającej przeniesienie środków z OFE  do ZUS, nazywając to skokiem na kasę. Projektowanych przepisów broniło PO, twierdząc, że to naprawa nieudanej reformy emerytalnej i transferu w ciągu 14 lat środków z ZUS do OFE.

W sumie o co  ten krzyk, w końcu PRAWIDŁOWY TRYBUNAŁ KONSTYTUCYJNY pod Światłą Wodzą pana Rzeplińskiego, przyklepał tak zwane "przeniesienie" obligacji z OFE do ZUS. Mi na usta cisną się inne słowa :(

Szanujmy więc wyroki Niezawisłych Sądów :)
Poza tym punkt widzenia zależy od punktu widzenia :) co widać na powyższym.

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka