keytoo keytoo
138
BLOG

Czy Polskę stać na LOTNISKOWIEC?

keytoo keytoo Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Raczej nie stać :(

Może zamiast LOTNISKOWCA, Polska powinna pomyśleć o DRONOWCACH?

Brakuje mi w POLSKICH ELITACH POLITYCZNYCH I WOJSKOWYCH patrzenia w przyszłość!!!!

Brak myślenia o pancerzach wspomaganych elektrycznie lub paliwowo.

Brak myślenia o tym jak wyglądać będzie następna wojna i jak się bronić żeby wygrać.

Brak mi tego :(

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości