keytoo keytoo
101
BLOG

Kawa na ławę - łączy nas piłka

keytoo keytoo Sport Obserwuj notkę 1

Z prawdziwą przyjemnością oglądałem pierwszą część Kawy w TVN, poświęconą EURO. Tak zgodnych opinii dawno nie było w tym programie. Może politycy powinni przejść od tego co ŁĄCZY WSZYSTKICH POLAKÓW - WIADOMO PIŁKA NOŻNA - do szerszego porozumienia politycznego. Do kwestii merytorycznych, mozna się różnić ale nikt monopolu na wiedzę nie ma.

Nikt ideałem nie jest. Czasem od przeciwnika mozna sie więcej nauczyć niż przyjaciela.

Póki co DO ZOBACZENIA W FINALE Z NIEMCAMI. Niech wygra lepszy. A Bóg już wie KTO :)

POLSKA BIAŁOCZERWONI !!!!

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport