keytoo keytoo
186
BLOG

Odp....cie się od Nawałki

keytoo keytoo Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Cytując i trawestując Znanego klasyka Odp…..cie się od Nawałki.
Panu trenerowi dziękuję za:
zebranie grupy piłkarzy i ZROBIENIE z niej PRAWDZIWEJ DRUŻYNY,
za ZWYCIĘSTWO na Niemcami, (żaden polski trener tego nie dokonał),
za kwalifikacje na Euro 2016,
za dojście do ćwierćfinału EURO,
za kwalifikację na Mistrzostwa Świata,
za ósme miejsce w rankingu FIFA - ach gdyby rankingi mogły grać :)  ,
nawet za to co było w czasie tych dwóch nieszczęsnych meczy, bo każdy miał nadzieję na dobry wynik :) zwłaszcza przed każdym z tych meczy ,
nawet za dorównanie Argentynie na tych Mistrzostwach (to już pół żartem, pól serio) ,
Za RADOŚĆ z wygranych meczy, SMUTEK  z przegranych. W tym jest piękno Sportu.
Bez względu na to czy Pan będzie Trenerem czy nie.
Będę miał Pana w mojej pamięci jako jednego z najlepszych trenerów naszej kadry.
Porażki się zdarzają, ale pamiętajcie JESZCZE BĘDZIE PRZEPIĘKNIE :)

A pan panie TRENERZE, niech żyje długo i szczęśliwie.

Z poważaniem

Wierny Kibic Kadry Narodowej

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport