Kierunek Hiszpania przez Islandie Kierunek Hiszpania przez Islandie
89
BLOG

A Ty ile masz Słońca w sobie ? #vitamin_d3

Kierunek Hiszpania przez Islandie Kierunek Hiszpania przez Islandie Rozmaitości Obserwuj notkę 4
Słońce pozostaje tematem sprzecznym i nie do końca jasnym w ogólnym nurcie mediów społecznościowym i jest oskarżane o ... raka , czy słusznie ? #witamina_d3

image

Chcesz się dobrze bawić ? ... to najpierw zadbaj o swoje zdrówko !  fot. Słoneczny Brzeg , Bułgaria , więcej na : kierunek_hiszpania_przez_islandie YouTube ... a tak przy okazji to właśnie trwa konkurs na naszym kanale YT i można wygrać nagrodę główną w wysokości 1000 zł plus 3 nagrody pocieszenia :) ... wystarczy jedynie nieco uwagi z Twojej strony , zapraszamy do #konkurs -u ! Żeby obejrzeć nasze video vlogi kliknij zakładkę : video lub play listy .


Cześć  ! .... witaj drogi Czytelniku/ Czytelniczko ;)

Lecimy z tematem kochanego Słoneczka i z jego zszarganą opinią ... o wartości , którego "ten tylko się dowie , kto je stracił !"

- a tak jest na Islandii  i chociaż w Polsce jest w tej materii nie porównywalnie lepiej to też nie jest dobrze - na tyle by można było by uciekać od Słońca !

Okazuje się bowiem , że Słońce nie wywołuje jako takiego "raka" a jedynie może przyspieszyć pewne procesy które my sami zbudowaliśmy / nabyliśmy jedząc byle co i żyjąc byle jak ... Słońce może nas zabezpieczyć przed chorobą , oczywiście nie piszę tu tego w kontekście oparzeń słonecznych , które nie mają nic wspólnego z zdrową suplementacja Słońcem !

Jednak , żyjąc w miejscach gdzie tego Słońca jest za mało lub prowadząc tryb życia , który blokuje nam  naturalną suplementacje Słońcem ( czy wesz , że używając kremy z filtrami w ponad 90 % blokujesz naturalną produkcję witaminy d3 przez nasz organizm ?!  i zatruwasz  się zawartą w nim chemią ? ... czy wiesz , że z powodzenie w miejsce tych że kremów możesz użyć naturalne olejki z pszenicy , z nasion marchwi czy malin i innych ! )  - jesteśmy siłą rzeczy skazani na suplementację , ale liczą się suplementy jedynie naturalne ... najlepiej gdy Twoimi zdrowymi suplementami jest Twoje ZDROWE jedzenie jeżeli nie masz tego szczęścia musisz zadbać o suplementację z prawdziwego zdarzenia , suplementami nie koniecznie drogimi ale na pewno pochodzącymi z naturalnych źródeł . 

Właśnie co niedawno po powrocie z Grenlandii , mieliśmy krótki wypad do Polski z której to udało się nam dopiero co wrócić na Sylwestra do Keflaviku :)

I właśnie co jesteśmy po takim "przeglądzie"  :) , mniej więcej  wyszło ok ... a witamina D3 wyszła rewelacyjnie :

image


... i dzisiaj właśnie o tym .  Oficjalne zalecenia mówią : " Przez optymalne stężenie rozumie się wartość 31-50 ng/m

l dla osób dorosłych... " 

a jakie ja mam wyniki witaminki "słonecznej"  ? - w porównaniu do głównego nurtu "medycznego" moja witamina odjechała w kosmos i mojej małżonki też :)  ! Oboje mamy w granicach 150 !  Ale sama suplementacja nawet najlepszym suplementem nie wystarczy , nawet łykanie dużych dawek i bardzo dużych , takich : 10.000 i 50.000 tys. !

Ale to zasługa mojej żony Danusi !  Jej odkrycie jak szybko i rewelacyjnie podnieś sobie poziom witaminy d3 w organizmie  miało miejsce w okolicach maja tego roku , a definitywne potwierdzenie tego odkrycia nastąpiło podczas naszego niedawnego pobytu w Polsce ! Ale przejdźmy do konkretów ! Cały kwiecień 2022 spędziłem w Polsce , w oczekiwaniu na moją Rodzinę z Islandii  zdrowo odżywiałem się , robiłem sobie rowerowe wycieczki (takie 50-60 km) , relaksowałem się na łonie natury ... w lesie i nad jeziorem ;) ... a nawet czasami opalałem , i nie zapominałem o swojej zdrowej suplementacji D3 (30.000) i K2mk7

...  jakież było moje zdziwienie gdy po przyjeździe z tej "ciemnej" Islandii wszyscy zrobiliśmy sobie okresowe badania ! 

(Tutaj małe uzupełnienie ... okazuje się jak sprawdziłem badania były robione nieco później bo po naszym tygodniowym pobycie w Bułgarii co tym bardziej dodaje efekt wow , tylko w sensie nieco odwrotnym ... dlaczego mam tak mało witaminy d3 !!! ... co prawda jakoś dużo nie opalaliśmy się , bo samego opalania może było ze 2 dni , to był początek czerwca i nie wszystkie dni były takie na opalanie a po drugie , nasz pobyt w Bułgarii należał do bardziej aktywnego zwiedzania niż leżakowania na plaży ;) ) 

Ja witaminy D3 miałem najmniej ! - około 40 jednostek :


image


... a moja małżonka ponad 120 j. a syn jak dobrze pamiętam około 70 j. ... ! 

Byliśmy w szoku , ... byłem pewny że to ja będę miał najwyższy poziom witaminy d3 , i jakże się sromotnie pomyliłem !

Okazało się , że moja żona oprócz suplementów i wit. d3 zawsze rano i wieczorem łykała dużą stołową łyżkę islandzkiego tranu  . To właśnie przyjmowanie tego tranu wraz suplementem witaminy d3 dało takie rewelacyjne wyniki  !

Przy takim poziomie witaminy d3 żadne przeziębienia nie mają szans , a zagrożenia zachorowania na poważniejsze schorzenia bardzo spada - to właśnie ludzie chorzy na raka mają bardzo niski poziom witaminy d3 w swoim organizmie !

Wylatując do Grenlandii kilka miesięcy później z Islandii w mojej walizce miałem pokaźną ilość dobrych suplementów z iherb i od dr Skoczylasa ... i 0.5 litra  tranu ! po wypiciu tego tranu przez 5 tygodni , zawsze duża łyżka stołowa , rano i wieczorem  w wynikach laboratoryjnych w Polsce mój poziom witaminy podniósł się ... skoczył(!)  do poziomu 150 !

Także pijmy tran , tylko prawdziwy z dobrego źródła ! Ten na Islandii jest rewelacyjny ! 


image


Po więcej wydarzeń i wrażeń zapraszamy na nasz kanał : YouTube - kierunek_hiszpania_przez_islandie ! 

W przygotowaniu video vlog z naszej wyprawy na badania  , z Polski . Bułgarii, Grenlandii i oczywiście Islandii !

Jeżeli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym zdrowym stylem życia i tym jak poradziliśmy sobie z niedoczynnością tarczycy , Hashimoto , cukrzyca 2 , czy przepukliną kręgosłupa górnego odcinka  to zapraszamy na stronę naszego kanału : SPOŁECZNOŚĆ  ostatni post na tą chwilę , to ankieta w której w komentarzu możesz napisać jakim kontekstem video vloga jesteś zainteresowany / zainteresowana - byśmy mogli w pierwszej kolejności stworzyć takiego video vloga , który chętnie zobaczysz ! 

Zapraszamy do kontaktu i komentowania , byśmy mogli tworzyć jeszcze lepsze materiały właśnie dla Ciebie ;)

Dana i Kris z Kierunek Hiszpania przez Islandie  i Kris i Dana z Survival in a City - ( Przetrwanie w Mieście )

Serdecznie Pozdrawiamy i życzymy dużo ZDROWIA i wszystkiego NAJLEPSZEGO w Nowym 2023 Roku : dla naszych wszystkich Czytelników i Widzów , Folowersów i Subskrybentów !

Ciąg dalszy nastąpi .... 

p.s.

użytkownik : "matterhorn" , w komentarzu poniżej udostępnił link do video , które całkowicie wyczerpuje temat bezpieczeństwa witaminy d3 w formie aktywnej 25(OH) w naszej krwi  ... wysokie poziomy witaminy D3 powyżej 70 w długim kilku miesięcznym terminie mogą być niebezpieczne ... dlatego najlepszą suplementacją , której nie należy się obawiać i której nie trzeba jakoś przesadnie kontrolować jest Słońce i dodatkowo tran (ten prawdziwy) ... podobnie jest z beta karotenem (marchewka i pomidor) czy innymi suplementami , natura jest tak skonstruowana że nie powoduje skutków ubocznych ... chociaż alergie na naturalne produkt mogą być ... zabójcze , dlatego wiedza i zdrowy rozsądek są bezcenne ! 

Polecam też najnowszy  : filmik dr Czerniaka dotyczący vit D3   , który należy zobaczyć !!!

Polecam z swojej strony bardzo ciekawy kontekst na YouTube pani : Barbary Kazany jak zadbać o swoje ZDROWIE 

Cześć ! Jesteśmy małżeństwem i mieszkamy na Islandii , myślimy jednak o przeprowadzce ... gdzieś w kierunku Słońca , tak powstał nasz kanał YuoTube : Kierunek Hiszpania przez Islandie na który serdecznie zapraszamy !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości