krzysiek- krzysiek-
108
BLOG

zebrane moje komentarze

krzysiek- krzysiek- Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 2


PIS ma problem z Gowinem
Gowin, lansuje swoją faworytę, a niestety ta pani to porażka . Program dopłaty do solarów to wyprowadzenie kilku miliardów z naszych podatków do kieszeni firm montujących solary . Zebrałem oferty na instalację na domu jednorodzinnym w styczniu , zdecydowałem się poczekać do uruchomienia programu pani EMILEWICZ I  we wrześniu ponownie zebrałem oferty . Wszystkie były wyższe o 5 tys zł tyle ile wynosi dotacja. Więc gdzie tu sens dotacji . Mam nadzieję , że jednak rynek zadziała i firmy odpuszcza . Zamiast dotacji należało włożyć te kilka miliardów , w produkcję polskich tańszych i wydajniejszych instalacji solarnych . W obecnym stanie ludzie zostaną wydutkani , będa mieli instalację z niby gwarancja na 10 lat od firm które zarobią sprowadzając chińskie badziewie i po kilku latach znikną , a ktoś będzie
musiał ten szmelc zutylizować.

Jeszcze raz o Gowinie
Gowin jest problemem ponieważ wypowiada się o gospodarce , a nie ma o niej pojęcia . Nigdzie na świecie nie sprawdziła się doktryna czysto liberalna. Gospodarka może się rozwijać tylko w mocnym , zorganizowanym państwie egzekwujących prawa obywateli , drugim niezbędnym czynnikiem jest solidarność społeczna oraz patriotyzm rozumiany jako poświęcenie swojego czasu i umiejętności dla dobra wszystkich . Tego wszystkiego trzeba nauczyć młode pokolenia . To głupota Gowina zakonserwowała fatalny stan polskich uczelni szczególnie technicznych i doprowadziła do kształcenia setek niepotrzebnych , sfrustrowanych, ,wychowanych bez wartości młodych ludzi . Tak naprawdę mamy pokolenie bezideowych , mięczaków , którzy za kasę zrobią każde świństwo , o zaburzonych relacjach międzyludzkich. Jeżeli młodzi ludzie potrafią profanować miejsce spotkań z JP II i nikt nie reaguje , a politycy dla kariery popierają , to znaczy , że nasza przyszłość jest zagrożona .  Tu ma rację Jaki , że PIS powinien zawalczyć o wartości , a nie tylko dobrobyt. Pokazały to ostatnie wybory , gdzie ludzie zagłosowali jak im kazała propaganda TVN i wybrali do sejmu postkomunistycznych i lewicowych działaczy , którzy reprezentują najgorsze elementy naszej  przeszłości. Bez trudu włożonego w przekazywanie wartości PIS nigdy nie osiągnie pełnego  sukcesu .Jaki powinien wykazać trochę umiaru , bo zawalili reformę sądownictwa i to było jedną z przyczyn słabych wyników wyborczych. Ziobro ponosi odpowiedzialność , za nie wyjaśnienie morderstw politycznych ostatnich lat.

Względność pojęć
Chyba nigdy nie przestanę zastanawiać się nad przewrotnością naszych czasów : dlaczego z powodu swastyki na guziku można mieć problemy, dlaczego wobec policjanta z mieczykami  Chrobrego w klapie wszczyna się postępowanie dyscyplinarne, a pod sierpem i młotem :  symbolami zniewolenia, opresji i mordu można sobie normalnie demonstrować, ba głosić poglądy jakoby komunizm był motorem postępu i źródłem dobrobytu oraz powszechnej szczęśliwości. Czy jest ktoś mądry, gotowy mi to objaśnić ?


Coś o sądach
Sprawiedliwość w sądach już nie jest w stanie wprowadzić żaden rząd,  bo zabrania tego Konstytucja , która gwarantuje prawo wydawania wyroków bez konsekwencji w razie nadużyć. Wymyśliła to komuna i tak jest do dziś. Jedynym ratunkiem jest wprowadzenie do orzekania systemów informatycznych opartych na AI ( sztuczna inteligencja) , sędziowie by orzekali tylko w sprawach skomplikowanych . System prawny trzeba oprzeć na zasadach logiki , a nie jak obecnie na naukach humanistycznych . Obecnie komentarz do prostego paragrafu do dziesiątki stron dywagacji humanistycznych. Po prostu prawo jest na poziomie 19 wieku , a my żyjemy w 21wieku. Sędziowie nie są w stanie wydać rozsądnego wyroku , bo musieli by orientować się w sprawach ekonomicznych ,organizacyjnych i biznesowych , a tego ich nikt nie uczy . Ostatnio miałem sprawę w której 80 letnia sędzina i 40 letni sędzia nie byli w stanie zrozumieć różnicy między Wspólnotą Mieszkaniowa , a Spółdzielnia Mieszkaniowa i zrozumieć , że obowiązują różne ustawy w obu wypadkach  i kto  jest właścicielem .

Niestety niewielu zdaje sobie sprawę jak silna zorganizowaną i zdemoralizowana , jest kasta . Przekonałem się osobiście , wysłałem do Ministerstwa Sprawiedliwości zapytanie w sprawie dziwnego zachowania sędziego , ministerstwo odesłało je jako skargę do sądu . To co się później stało przekroczyło moja wyobraźnię jak do dzisiaj kosztowało mnie to ponad 20 tys zł i niestety to nie koniec ,bo blusa wyczuł mój przeciwnik procesowy i zaczął składać absurdalne pozwy , wygrywając sprawy w tempie ekspresowym . Przerażają mnie młodzi sędziowie wydający oczywiście bezprawne wyroki obciążając mnie dużymi kwotami tylko dlatego , że po skardze jest na mnie zapis w sądzie. Mają pełne poczucie bezkarności bo wiedzą ,że apelacje zostaną oddalone. Teraz się nie , że mafia czuje się bezkarna. Sądów nie da się zreformować bo  kasta złamała większość młodych sędziów.

Komentarz powyborczy dla kolegi z Australii
Przeraża mnie głupota Polaków , wiesz jaki bajzel by sie zrobił jak by PIS nie wygrał . Przecież ta hołota by się pozabijała   w drodze do koryta.  Złoty by stracił połowę wartości , a dziura budżetowa była by z 50 miliardów , bo z czegoś ta hołota musiała by żyć ,na pewno nie z pracy. 
Według mnie PIS za dużo dał . Już misjonarze uczyli , że nic nie powinno dawać  się za darmo bo to tylko przyspiesza nowe żądania .  Na opozycję głosowali Ci którzy uważają , że nic nie dostali i zazdroszczą  tym co dostali oraz ci co wzięli ale PIS i tak nie lubią bo taka jest moda lansowana przez celebrytów.

PIS jak Janosik
PIS zadziałał jak Janosik , zabrał mafii ,a dał biednym dzieciom ,niestety prawdopodobnie skończy jak Janosik , bo jak ta hołota dorwie się do władzy to po prostu zniszczy pomysłodawcę. Ludzie chętnie biorą , a dziękują tylko nieliczni , a zdrajców u nas dużo. Już rozkręcili się , tworząc prowokacje z Banasiem , który pieniądze mafii zabrał.

krzysiek-
O mnie krzysiek-

Normalnym uczciwym człowiekiem , czasami marzycielem , ceniącym sobie logiczne myślenie. Wierzącym że ludzie są z natury dobrzy. Lubiącym książki , wycieczki i fotografowanie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka