Momotoro Momotoro
24
BLOG

Co się w sercu kryje cz.58

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Rozważania na podstawie książki "Rozważania Różańcowe na Każdy Dzień" Tom 1. Rozważania na piątek 3 tygodnia roku.


Szukam ukojenia i pokoju. Szukam od lat i powoli je odnajduje. Odnajduje w tym, by byc coraz mniej dla siebie. Bo, gdy jestem dla siebie, to boli mnie wtedy każde słowo. Słowo, które wybija mnie z zapatrzenia w samego siebie jak w lustrze. Czuję się wtedy, jakbym się stał obiektem pośmiewiska. Bezbronnym wobec szyderczych komentarzy.

Im mniej jest we mnie egoizmu, tym łatwiej przyjmuję słowa krytyki zasłużonej i tej niezasłużonej. Łatwiej mi być sobą, akceptować swoje ułomności i mocne strony. im mniej ego, tym więcej wolności, by powiedzieć Ci "tak". Im więcej ego, tym więcej niewoli, tym większy dystans od Ciebie.

Nie raz pytam, dokąd mnie prowadzisz Panie? Odpowiadasz po czasie, przez ludzi, przez słowa przez kogoś pozostawione. Nie umiem milczeć, by w ten sposób wychwycić Twoje słowa. By posłuchać, co mówisz, o co prosisz, o co błagasz. Nie rozumiem tych słów, bo nie dość poszedłem za Tobą, nie dość oddałem się Tobie.

Jezu, chcę oddać Ci się w całości.

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo