Momotoro Momotoro
36
BLOG

Co się w sercu kryje cz.61

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Rozważania na podstawie książki "Rozważania Różańcowe na Każdy Dzień" Tom 4. Rozważania na sobotę V tygodnia Okresu Wielkanocnego.

Jezu, nie rozumiem. A właściwie nie umiem  przeniknąć przez tajemnice, które ukryte są w Twoich drogach. Zmysłami i rozumiem jestem w stanie tylko z powierzchni odczytać sens Twojego przyjścia na ten świat . Słowa, które czytam co jakiś czas, pokazują mi obraz tego, że w codzienności wydarzają się największe cuda. W cichości, bez fajerwerków i uroczystych akademii, zmienia się sposób myślenia, zapamiętywania, widzenia poszczególnych fragmentów życia. Wszystko to się dziej, bo powiedziałem kiedyś: Tak chcę. Maryja powiedziała "Niech mi się stanie według słowa Twego". I chyba nie musiała ponawiać tych słów, była im wierna do końca. Mimo tego, co przeżyła.

Nie jestem nią i muszę co chwila ponawiać słowa: "Tak chcę". W zmęczeniu,w  chorobie,w problemach większych i mniejszych, w  pokusach, mimo popełnionych grzechów. Jezu "Tak, chcę".

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo