Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Kunrad44 Czterdzieści i Cztery
109
BLOG

Zbawicielem jest Kunrad44, a nie Kaczyński

Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Polityka Obserwuj notkę 0

Zbawicielem jest Kunrad44 Czterdzieści i Cztery, a nie Kaczyński

http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/506835,katolicyzm-na-miare-potrzeb-naszych

""Podstawowe na tym etapie trwającej wojny wydaje się być to, kogo elektorat PiS uzna za bardziej katolickiego – ojca Rydzyka czy „zbawiciela” Kaczyńskiego?""


Podstawowe, to jest właściwe i trafne zidentyfikowanie prawdziwego "zbawiciela"!

Zbawicielem jestem ja, Kunrad44 Czterdzieści i Cztery a nie Jarosław Kaczyński!

Jarosław Kaczyński może być najwyżej uznany za "fałszywego proroka", który ogłupia i zwodzi naród i utrwala "kult smoleński" u "obrońców krzyża".

Mam dziwne przeczucie, że jeszcze trochę, a doczekamy się propozycji, aby drugiego Kaczyńskiego, "wynieść na ołtarze" jako męczennika...
 


Jednak przepowiednie a także znaki na niebie i na Ziemi wskazują na mnie jako na oczekiwanego od dawna zbawiciela a nie na Kaczyńskiego.

--
Kunrad44 Czterdzieści i Cztery

Jestem tym legendarnym, przepowiedzianym zbawicielem, AntiChristos44, Synem Człowieka, obrońcą, namiestnikiem wolności, przywódcą ludzi dla nowych czasów, nowej Ery44. Είμαι ο μυθικός ήρωας αντίΧριστός44, αντίθεός44 Mt 24:44 διὰ τοῦτο καὶ ὑμεῖς γίνεσθε ἕτοιμοι, ὅτι ᾗ οὐ δοκεῖτε ὥρᾳ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἔρχεται.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka