J.a-kobieta J.a-kobieta
702
BLOG

Kto to wymyślił?

J.a-kobieta J.a-kobieta Podatki Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

Podobno będą trzy stawki VAT na pączki zależne od daty zdatności do spożycia i np.  te najstarsze mają być obłożone najwyższą stawką 23%.

Nowe stawki VAT na pączki

Przyznaję, uwielbiam pączki, jednak muszę mieć na nie ochotę. Czekam z niecierpliwością na tłusty czwartek, ponieważ wtedy mogę kupić te ulubione, które na co dzień są niedostępne w tej konkretnej piekarni. Czekam więc na pączki z adwokatem i różą, które kupuje raz w roku i smakują mi wyśmienicie.


image 

Ach, moje wspaniałe i ulubione. Zdjęcie przedstawia zestaw ubiegłoroczny. Ciekawe jak zostaną zakwalifikowane, bo na pewno nie jako dietetyczne, a one będą objęte najniższą 5% stawką. Pączki z 14 dniową data przydatności do spożycia będą ze stawką 8%, a powyżej 14 dni 23%. Dziwne.


J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka