J.a-kobieta J.a-kobieta
129
BLOG

Co to znaczy awaryjne?

J.a-kobieta J.a-kobieta Technologie Obserwuj notkę 4

Awaryjne stosowanie, jak dla mnie ten zwrot oznacza, że coś ma zastosowanie w nagłym przypadku, a nie masowym. 

" (FDA) zatwierdziła w piątek do awaryjnego użycia szczepionkę przeciwko koronawirusowi firmy Moderna. To już drugi preparat, który otrzymał "zielone światło" od władz w Waszyngtonie."

Moderna i awaryjna Szczepionka

Tak się spieszą, tak przebierają nóżkami i rączkami, że aż niewiarygodne, a dodatkowo cała otoczka i nieustanne bombardowanie danymi sprawia wrażenie nienaturalne. Co za dużo, to niezdrowo.

Może już znaczenia słów mają swój specyficzny obieg, a ja się nie znam. Awarjny pas ruchu, może to tam trzeba odstawić te szczepionki? A ko chce niech korzysta. Ciekawe, jaki jest ich skład, co zawierają i jaki wpływ mają na organizm w dłuższej perspektywie.





J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie