J.a-kobieta J.a-kobieta
194
BLOG

Polska musi?

J.a-kobieta J.a-kobieta Technologie Obserwuj notkę 10

"Polska musi odebrać zamówione dawki

Pełnomocnik ds. programu szczepień pytany, czy Polska musi zakupić wszystkie zamówione szczepionki, odparł, że Polska musi odebrać ok. 100 mln zamówionych dawek"


I stąd mus, by zagonić jak najwięcej ludzi do szczepienia, czy to dużych, czy małych. 100 milionów dawek, mają rozmach. Słaba jestem z matematyki, więc trudno mi ocenić ile ludzi ma zostać obdarowanych wystrzałową szczepionką, ale skoro biorą się za dzieci, bo rachunek musi się zgadzać, to znaczy, że są zdeterminowani.

Zgłasza się mniej ludzi i na wyobraźnię nie działają loterie, wyjazdy bez kwarantanny, to pewnie uruchomią kolejne bonusy. Ciekawe jakie? Można zgadywać. Ja nie mam pomysłu, a też żaden, nawet najbardziej wyrafinowany, nie sprawiłby, żebym zmieniła zdanie.

Spada im


strzykawka-i-igla-ruchomy-obrazek-0021









J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie