J.a-kobieta J.a-kobieta
187
BLOG

Poczucie humoru

J.a-kobieta J.a-kobieta Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Nazwy miejscowości (nowe)


image 

Trafiłam na ciekawy twitt. Ktoś trafił na "podrasowane" nazwy miejscowości. Z miejscowości Pólko zrobiono Akapólko, co w sumie śmiesznie się prezentuje z tym ó. Jednak rozumiem, że nie o to chodziło. Ktoś popisał się inwencją i dobrze. Widać poczucie humoru w narodzie ma się dobrze i najważniejsze, że nie mogą nam go zabrać, czy zakazać byle jakim rozporządzeniem. 

image

Mam nadzieję, że autor zdjęcia nie będzie miał mi za złe, że je wypożyczyłam. Zapytałam o to, jednak nie poczekałam na odpowiedź, zakładając, że dostanę zgodę. W razie czego wkleiłam linki do obu twittów.


Sprawdziłam, mogę zamieścić zdjęcie

Zdjęcie



https://twitter.com/dichomik95/status/1400403335795118084?s=20






J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości