J.a-kobieta J.a-kobieta
165
BLOG

Prezes Fajzera

J.a-kobieta J.a-kobieta Technologie Obserwuj notkę 5

"Byłem zaskoczony kiedy ONI zasugerowali że to jest droga, która powinnismy iść ale ja to kwestionowałem i prosiłem żeby uzasadnili to co mówią. Oni przyszli i byli bardzo, bardzo przekonani, że to jest właściwa droga. Czuli, że 2 lata pracy na mRNA od 2018 razem z BioNTech

wytworzyło w nich wiarę, że technologia jest dojrzała i że możemy dostarczyć produkt. Przekonali mnie. Podążyłem za moim instynktem, że ONI wiedzą co mówią, że są dobrzy i dokonaliśmy tej bardzo trudnej decyzji"

--

1. Kim są ONI ?

2. Asekuracja prewencyjna ale wobec czego?


Co mówi prezes Fajzera


Czyli prezes zaczyna tłumaczyć się z decyzji, które podjęły jakieś osoby, przekonały go, żeby przeprowadzić eksperyment zastraszając ludzi.

Najgorsze, że dalej w to brną, kupują kolejne "szczepionki" i nikt nie mówi DOŚĆ z tych, którzy już dawno powinni to zrobić.

Widać, nie ma odważnych, by to skończyć, choć byli bardzo odważni, jak to wprowadzali.




J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie