J.a-kobieta J.a-kobieta
188
BLOG

Jeszcze tego brakowało

J.a-kobieta J.a-kobieta Technologie Obserwuj notkę 15

Każdy smartfon ma mieć wgraną aplikacje, żeby czasem komuś, coś nie umknęło. Już próbowano wprowadzić coś takiego przy okazji "pandemii", jednak nie przyjęło się. 

"Alarm112 to z kolei narzędzie, które ma ułatwiać powiadamianie służb o zagrożeniach. Obie aplikacje działają już teraz, nie cieszą się jednak dużą popularnością – mają odpowiednio 100 tys. i 10 tys. pobrań na urządzenia działające w systemie Android."

Nowości

No właśnie. Ludzie nie są głupi i wiedzą czym to pachnie, a jak ma być pod MSWiA, to tym bardziej.

Nikt nie ma ochoty być pod obstrzałam i niech mi tutaj ludzie nie mówią, że nie ma się czego bać. Przykrywka pod europejski ID pass, jak nie tędy, to tamtędy będą próbować zmuszać nas. My nie chcemy, to zmuszą sprzedawców. Ciekawe ilu kupi wtedy te telefony.

Podobno będzie można to odinstalować, To po co sprzedawcy mają to wygrywać, nie rozumiem?

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie