Marcus Crassus Marcus Crassus
37
BLOG

Podsumowanie dnia

Marcus Crassus Marcus Crassus Polityka Obserwuj notkę 0

No więc tak. Nie chce mi sie pisać i mi się już nie zechce. A przynajmniej w najbliższych miesiącach. Ale stwierdziłem że ogrom oszołomizmu jest tak fantastyczny, że można poświęcić mu dziennie parę chwil.

1

Na Gazeta.pl niejaka Donata Subbotko (ps - kiedyś spotkałem sie z zestawieniem Hipolit Małżowiński) twierdzi wycofanie się Durczoka z walki o Wiktora to przyznanie racji Pacewiczowi. Jeśli ktoś nie wie, to Pacewicz powiedział, że Rymanowski to niedziennikarz i w ogóle był oburzony dlaczego swego czasu pewną nagrodę dostał Rymanowski, a nie ktoś zapraszający typów spokojnie "objaśniających rzeczywistość" ogłupiałemu motłochowi o co chodzi w polityce (jak to np robią dziennikarze Gazety Wyborczej - oni tylko objaśniają jak wygląda rzeczywistość, potrafią nawet objaśnić że ryby słonowodne należą do codziennego menu ludów zamieszkujących okolice Himalajów.

Równie logicznym wywodem jest stwierdzenie, że jeśli Józek stwierdził iż Opel Vectra jest do dupy, to do dupy jest Ford Mondeo. Logiki w tym za grzyba, ale domyślam się, że redaktor Pacewicz poczuł miły wślizg w zadniej części swojego ciała.

 

2

Nie ma żadnych podstaw, aby sądzić, że przy samobójstwie Pazika miały udział osoby trzecie - powiedział minister sprawiedliwości w radiowej Jedynce.
 
Komentarza nie mam ale słyszałem dowcip.
Małe miasteczko w Alabamie. Na środku chodnika leży murzyn z pięcioma kulami
w głowie i dziesięcioma w brzuchu i klatce piersiowej. Przechodzi szeryf,
pochyla się nad trupem i mamrocze:
- Cholera, dwadzieścia lat szeryfowania, ale tak brutalnego samobójstwa jeszcze nie widziałem3 Na gazeta.pl w dyskusji pod artykułem Michnik chce 20 tys. od Zybertowicza za "obrońcę agentów" znalezione (wpis inauguracyjny):
 
 
 
Wszystkie swiatowe agencje prasowe powoluja sie na Gazete Wyborcza
jako najbardziej wiarygone zrodlo informacji w Polsce!...coz psy
zawsze szczekaja ,a karawana idzie dalej.
pozdrawiam Pana Panie Adamie i zycze dalszej owocnej pracy dla dobra
nas wszystkich.

4

 

I tym optymistycznym akcentem dzień można zakończyć

Lewacy uważają mnie za faszystę, "prawdziwi prawicowcy" za przebranego lewaka. Na stronie e-upr nazwano mnie kiedyś "neojakobinem" - i chyba było w tym trochę racji. "Nie ma wolności dla wrogów wolności". Najbardziej obrzydza mnie hipokryzja, włazidupstwo i oszołomizm. A oszłomów nie brakuje na żadnej stronie, od prawicy po lewicę. Jakby ktoś nie wiedział to jestem współautorem portalu o Bliskiem Wschodzie, islamie, zderzeniu cywilizacji oraz zagrożeniach które płyną z działalności europejskiej lewicy www.europa21.pl. Jak chcesz do mnie napisać - marcus@europa21.pl Motto: Nie okazujcie litości, bo sami jej nie otrzymacie. Tym osobnikom zakazuje się wstępu na bloga: emisariusz IV RP matrioszka25 Polish citizenshi & passport

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka