marekpolandia marekpolandia
1289
BLOG

Technologia czasów Gedeona

marekpolandia marekpolandia Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Zanim przejdziemy do kwestii naukowych opisanych w Księdze Sędziów w rozdziałach dotyczących Gedeona, chciałbym zwrócić państwa uwagę na narracyjny mix rozdziału 6, który potwierdza tezy zawarte w notce Dwóch kreatorów, dwóch różnych światów. Otóż początek rozdziału 6 stanowi narrację dotyczącą Jahwe, natomiast od wersetu 36 do końca rozdziału 6, Gedeon Rozmawia już z naszym Ojcem, a nie z Jahwe.

Pokażę teraz jak wychwycić tę zależność na podstawie przekładu BT;

Sdz6,7 - 8

7 A gdy Izraelici wołali do Pana z powodu Madianitów, 8 Pan wysłał Izraelitom proroka, który im rzekł: «To mówi Pan, Bóg Izraela: Oto Ja was wyprowadziłem z Egiptu i Ja was wywiodłem z domu niewoli. 8 Pan wysłał Izraelitom proroka, ... - BT

Słowo Pan w tym wersecie oznacza Jahwe, i w starszych przekładach BT widniało Jahwe. Kila lat temu, w BT zamieniono słowo Jahwe na słowo Pan, choć w tekstach oryginalnych widnieje Jahwe. Zajrzyjmy do oryginału, by potwierdzić to co mówię;

Sdz6,8

וישלח יהוה איש נביא אל בני ישראל ויאמר להם כה אמר יהוה אלהי ישראל אנכי העליתי אתכם ממצרים ואציא אתכם מבית עבדים

Ja widać, w oryginale zapisano słowo Jahwe, a nie słowo  Pan , i jedynie 2 razy, a nie 3 tak jak pokazuje przekład.

 

A teraz werset 36, gdzie Gedeon prowadzi dialog już z kimś innym jak z Jahwe , i dzieje się tak do końca rozdziału 6;


Sdz6,36

36 Rzekł więc Gedeon do Boga: «Jeżeli naprawdę chcesz przeze mnie wybawić Izraela, jak to powiedziałeś,  - BT


Widzimy jasno, że Gedeon nie rozmawia w tym wersecie już z Panem vel Jahwe,  a z Bogiem,  i to BÓG ma wybawić izraelitów używając do tego celu Gedeona, o ile  ten się zgodzi ,  a nie Pan vel Jahwe, jak można wnioskować z wcześniejszej narracji tego rozdziału. Jaka nauka wypływa z tej historii  dla osób, które wierzą w Boga? Ano taka, że Jahwe Bogiem nie jest , a jedynie Panem, gdyż jasno z tego rozdziału  wynika, że Bogiem jest zupełnie kto inny. Kto?  Ano Ojciec, o którym nauczał ewangeliczny Jezus, nie nazywając Go Bogiem, lecz jedynie OJCEM. Kto zatem nazywał się bogiem?


Szdz6,8-9

8...«To mówi Pan, Bóg Izraela: Oto Ja was wyprowadziłem z Egiptu i Ja was wywiodłem z domu niewoli. 9 Ja was wybawiłem z rąk Egipcjan i z rąk tych wszystkich, którzy was uciskali. Ja ich wypędziłem sprzed was i Ja wam dałem ich kraj. - BT


Jak widać, bogiem  okrzyknął się Pan vel Jahwe , a nie nasz Ojciec,  co potwierdza również chociażby  werset  Rdz17,1, gdzie tak samo Jahwe przedstawił się Abramowi z Babelu , i nakazał  coby babilończyk mu służył i był nieskazitelny. W zielonym tle widzimy jak nieskazitelny był sam Jahwe. Mówi , że to on jest autorem wybawienia , o którym wyżej czytamy, a przecież nawet dziecko wie, że izraelitów z niewoli wyprowadził Mojżesz, a nie Jahwe.  Mojżesza tego rozeznaliśmy wcześniej jako istotę w duchu naszego Ojca, którego historia narodzin została w znanej  nam Biblii sfałszowana , nie inaczej jak imię MOSZE, które jest słowem ŻEŃSKIM. Ponadto rozeznaliśmy, że ów Mosze co wyprowadził Izrael z ucisków , ma w Biblii swego dublera - mordercę chodzącego w duchu Jahwe.

A kto wypędził ludy Kanaanu coby izraelici mogli tam zamieszkać, co to w powyższych wersetach Jahwe gada że uczynił to on? Ano Izraelici sami se je wymordowali pod wodzą Jozuego który chodził w duchu Jahwe, a nie że to Jahwe powypędzał stamtąd owe narody. Jakie wnioski wyciągamy z charakterystyki boga Jahwe? Jest tylko jeden wniosek - OSZUST.  Dlatego jego imię w tłumaczeniu na język polski brzmi - ZDRADA, o czym powiedzieliśmy sobie w jednej ze wcześniejszych publikacji na moich blogach.

A teraz przejdziemy do technologii matrixa nr 2, skleconego przez Jahwe, czyli twór powstały w wyniku MORDERSTWA Abla i  unicestwienia nauczyciela Elohim w Edenie, na skutek czego wiedza, nauka i technologia będąca dziełem naszego Ojca, trafiła wówczas w całości  w ręce MORDERCY Kaina;


Sdz6,36 - 40

36 Rzekł więc Gedeon do Boga: «Jeżeli naprawdę chcesz przeze mnie wybawić Izraela, jak to powiedziałeś, 37 pozwól, że położę runo wełny na klepisku; jeżeli rosa spadnie tylko na runo, a cała ziemia dokoła będzie sucha, będę wiedział, że wybawisz Izraela przeze mnie, jak powiedziałeś». 38 Tak uczynił. Kiedy rano wstał i ścisnął wilgotne runo, wycisnął z runa pełną czaszę wody. 39 I rzekł Gedeon do Boga: «Nie gniewaj się na mnie, jeżeli przemówię jeszcze raz do ciebie. Pozwól, że jeszcze raz powtórzę doświadczenie z runem: niech rano będzie suche tylko samo runo, a niech na ziemi dokoła będzie rosa». 40 I Bóg sprawił to tej nocy: samo runo pozostało suche, a na ziemi była rosa.  - BT


Jak jasno widzimy, Gedeon nim uwierzył naszemu Ojcu opisanemu w powyższym przekładzie jak Bóg, NAUKOWO zbadał,  z kim ma do czynienia, a badania te potwierdziły , że Bóg z którym gada Gedeon, oszustem żadnym nie jest, w przeciwieństwie do Pana vel Jahwe , którego autorytet Gedeon podważył we wcześniejszych wersetach tego rozdziału;


Sdz6,13

13 Odpowiedział mu Gedeon: «Wybacz, panie mój! Jeżeli Pan jest z nami, skąd pochodzi to wszystko, co się nam przydarza? Gdzież są te wszystkie dziwy, o których opowiadają nam ojcowie nasi, mówiąc: "Czyż Pan nie wywiódł nas z Egiptu?" A oto teraz Pan nas opuścił i oddał nas w ręce Madianitów». - BT


Jak widać, Gedeon poddaje w wątpliwość słowa Pana vel Jahwe, gdyż nic z tego co oznajmili mu jego przodkowie, w  życiu  Gedeona nie zaistniało, a wszystkiego czego doświadczał, było dokładnym przeciwieństwem błogosławieństwa , o którym gadali jego  przodkowie. Zatem Gedeon nie kierował się ślepą wiarą, a wszystko badał i wyciągał z ów badań odpowiednie wnioski,  o których bez najmniejszych oporów zakomunikował  Panu vel Jahwe.

Jak dzisiejszy świat nazwałby takie zachowanie Gedeona?  PYCHA mości panowie, niebywała PYCHA!  Pycha  - to jest zupa autorstwa mojej mamy.  Sam gotuję podobnie jak ona, lecz smaku zupy mojej mamy jak dotąd nie udało mi się osiągnąć, gdyż nie znam jej kulinarnych tajemnic.  Jeśli prześledzimy narrację tego rozdziału, ni Jahwe ni nasz Ojciec PYCHĄ zachowania Gedeona nie nazwali, lecz przekonywali chłopa, każdy na swój sposób, że prawdę do niego gadają. Nasz Ojciec okazał Gedeonowi swą prawdomówność w wersetach Sdz6,36 - 40, a Jahwe tu;


Sdz6,21

21 Wówczas Anioł Pana wyciągnął koniec laski, którą trzymał w swym ręku, dotknął nią mięsa i chlebów przaśnych i wydobył się ogień ze skały. Strawił on mięso i chleby przaśne. Potem zniknął Anioł Pana sprzed jego oczu.  - BT


Jak widzimy, anioł Jahwe nie skonsumował kodów DNA , które zapodał mu Gedeon, lecz dotknął toto końcem laski, i zostało to strawione przez ogień. Pamiętamy historię , którą opisałem w notce Tajemnica Kija ? Nie inaczej jak w historii Gedeona,  nie mając wówczas świadomości w czym rzecz, ja także dotykałem końcówką drewnianego kija wszelkich sakralnych konstruktów, które stanowią dla Jahwe ohydę , nie inną jak kody DNA, co przecież z Biblii jasno wynika.

https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/976968,tajemnica-kija


Aby nie zamulać, wyjaśnię  pokrótce na czym polegał ów cud z runem, opisany w  Sdz6,36 -40 ;


Tak jak opisałem to wcześniej w;   https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/978273,swiaty-biblia-vs-nauka-vs-technologia-cz-3

księżyc, zwany wówczas LUNĄ,  w matrixie nr2 pełnił rolę procesora dla tamtego  świata . Historia z runem pokazuje nam, że nasz Ojciec użył procesora LUNY vel księżyca skleconego przez Jahwe, coby pokazać Gedeonowi precyzję jego działania , i że On jako Stwórca, może wyprawiać z ów LUNĄ ,co tylko Jego dusza zamarzy. Jak odczytujemy z kart Biblii, Luna matrixa nr2 stanowi niebywałą precyzję, która steruje nawet rosą wypełniającą matrixa z precyzją , o której możemy se najwyżej pomarzyć.

Historia ta poucza nas aż nadto, że przejęcie  sterowania nad wszelkimi  konstruktami skleconymi przez któregokolwiek z bogów, czyli Jahwe bądź obecnego JHWH, dla naszego Ojca nie stanowi ŻADNEGO problemu, i jak Go znam , ma przy tym niezły UBAW, albowiem wszystko toto jest Jego dziełem, Jego technologią, i Jego nauką,  od siebie dodam, że MUZEALNĄ na dzień dzisiejszy.

Jeśli przeniesiemy narrację z Sdz na czasy współczesne , i zamiast runa podstawimy - ZBOŻE, bez trudu połapiemy się kto jest autorem tak zwanych kręgów zbożowych , w których objawiono nam między innymi program zero - jedynkowy na bazie którego powstały nasze programy komputerowe , kto wydeptał w zbożu budowę procesora komputerowego itd. Przy okazji załatwiliśmy kwestię KOSMITÓW i innych dyrdymałów z tym związanych, a także potwierdziliśmy  prawdziwość tego oto wersetu;


1Kor2,10

10 Nam zaś objawił to Bóg przez Ducha. Duch przenika wszystko, nawet głębokości Boga samego.  - BT


Jak widać, duch który w tym wersecie pełni rolę FAL ELEKTROMAGNETYCZNYCH  przenika wszystko, zatem i niebiosa matrixa nr3 skleconego przez rząd światowy JHWH także, zatem kręgi zbożowe klecone są procesorem LUNA matrixa 2, stąd też KOSMITÓW odstawiamy z dniem dzisiejszym na półkę z napisem - KUCYPAŁY, stając się w ten sposób ludźmi świadomymi, którzy potwierdzają swą wiedzę  w sposób BIBLIJNO - NAUKOWY, a nie w sposób wyssany z palca nawiedzonego zastrzałem.


Marek Sujkowski






 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo