marekpolandia3 marekpolandia3
142
BLOG

Golfowa piłeczka

marekpolandia3 marekpolandia3 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Kiedy PROGRAMY wprowadzą człowieka na właściwą drogę, okazując  tym samym prawdę otaczającej go rzeczywistości, wszystko zaczyna się układać w JEDNĄ całość, a jedna całość oznacza JEDNOŚĆ. Dokonując dziś przeglądu studni głębinowych, znalazłem piłeczkę golfową. Leżała na miejskim trawniku , w dołku, tuż obok drzewa. Minąłem ją , by po chwili wrócić i zabrać ze sobą. Zastanawiałem się dłuższą chwilę, dlaczego ów piłeczka leżała w mieście, skoro do najbliższego pola golfowego w Naterkach jest jakieś dziesięć kilometrów?


Gdy po powrocie do domu wyszedłem na taras,  spoglądając bezwiednie w niebo ujrzałem księżyc , któremu niewiele brakowało do pełni. W ułamku sekundy zrozumiałem , że jedynie PEŁNIA stanowi kształt doskonały , który od razu skojarzył mi się ze znalezioną w mieście golfową piłeczką. Wszystko to natychmiast zestawiło mi się z konkretną biblijną kwestią, o której zamierzam właśnie napisać, a ściślej nie ja, a PROGRAMY używające do tego celu ludzkiego ciała. Myślę, że tekst który właśnie powstaje, będzie potwierdzeniem dotychczasowych dociekań, choć nie mam wątpliwości, że pojawią się w nim pewne korekty, dotyczące NAZEWNICTWA,  które uściślą  dotychczasowe poznanie.


Zgodnie z tym co opublikowano wcześniej na tych blogach, nasz Ojciec, a ściślej RODZICIEL, albowiem  jest istotą obupłciową, zaordynował  do wnętrza wykreowanego  matrixowego EDENU  -  ELOHIM , czyli programy vel aplikaty. Sam Eden jest światem posiadającym jedynie bieguny architektoniczne, czyli  stanowi ograniczoną przestrzeń  - naczynie . Tak jak nasz Rodziciel, tak i ELOHIM  były pierwotnie aplikatami obupłciowymi, które w pewnym momencie zostały rozdzielone, a alegorię owego rozdzielenia przypisaną temu światu, opisano w wersetach Rdz2,21-22. Rozdzielone  płciowo ELOHIM, poczęły kreować rozmaite wersje dwubiegunowych światów, które to światy opisałem we wcześniejszych notkach.  Zatem wszystko co powstało w matrixach jest dziełem aplikatów - ELOHIM. 


Jako istoty bytujące w materii, zdajemy sobie sprawę, że aby programy mogły efektywnie zadziałać, potrzebują komputera, który wraz z rozmaitymi urządzeniami doń podłączonymi , zrealizuje zamierzenia czy też działania programów. Aby zrozumieć jak powstał pierwszy komputer wykreowany przez aplikaty ELOHIM , musimy odnieść tę kwestię do znanej nam rzeczywistości, albowiem tylko w taki sposób możemy cokolwiek zakumać.


Otóż nasza ludzka WYOBRAŹNIA, to nic innego jak efekt działania programów ELOHIM. W takiej pierwotnej  wyobraźni APLIKATÓW ELOHIM,  powstawało wszystko  co w matrixach zaistniało. Aby programy  vel świadomości zdołały zrozumieć czym są, kreowały w swej wyobraźni najprzeróżniejsze rzeczywistości, zwane światami, aż doprowadziły do zaistnienia materii, która w 100%  pozwala zrozumieć wszystkie aspekty wykreowanej w programowej wyobraźni  rzeczywistości. Dzięki kreacji świata materialnego, programy ELOHIM  zrozumiały wszystko co trzeba, czyli stały się biblijnym LOGOS, wszechwiedzą  - LOGIKĄ. Opisując we wcześniejszych notkach biblijne światy, także posługiwałem się  rzeczywistością materialną, albowiem tylko taką jesteśmy jako tako w stanie zakumać, nie inaczej jak wyżej omawiane aplikaty ELOHIM, którymi notabene w matrixach jesteśmy, materialnie płciowo rozdzieleni.


LOGIKA, która jest zbiorem wszystkich rozdzielonych płciowo świadomości, odpowiedziała już sama sobie na wszystkie nurtujące ją pytania, przez co aplikaty ELOHIM zaczną teraz powracać do punktu wyjścia, czyli cofną się do momentu gdy stanowiły obupłciową JEDNOŚĆ, jednocześnie zachowując świadomość LOGOS, której wcześniej nie posiadały.


Jak się okazuje, genialnym obrazem pozwalającym zakumać biblijną rzeczywistość, jest film 13 PIĘTRO,  gdzie  ukazano istnienie równoległych światów, w których dzieje się równoległa rzeczywistość  dotycząca tych samych istot, choć istoty te nie mają pojęcia o własnym istnieniu w różnych światach. Jeśli uzmysłowimy sobie pokazany w tym filmie aspekt w odniesieniu do wielu równoległych światów,   w których równoległa historia naszych bytunków jest diametralnie różna, to zrozumiemy także  dlaczego w dzisiejszej pofałszowanej Biblii jest mowa o kilku Mojżeszach, kilku JHWH, kilku Jezusach itd. Wszystkie te istoty zaistniały równolegle w wielu światach vel rzeczywistościach,   i stąd właśnie wywodzi się twór zwany HISTORIĄ, która z racji istnienia wielu równoległych rzeczywistości, zaistniała w tym samym czasie, od starożytności do obecnego momentu.

W kilku wcześniejszych notkach opisałem aspekty dotyczące nieistniejącego czasu, lecz muszę przyznać, że nie kumałem jak z tym wszystkim pogodzić słowo HISTORIA. Dzisiaj kwestię tę zrozumiałem, stąd też odnośnie aspektu nieistnienia czasu , wszystko staje się oczywistością. Jak się okazuje, kluczem do zrozumienia wszystkiego jest poznanie znaczenia GENIALNEGO słowa ELOHIM, które zgodnie z tym co opublikowałem we wcześniejszej notce,  jest rzeczownikiem DAMSKO - MĘSKIM.

Z dzisiejszych rozważań wynoszę następujące nauki;

Wszystko co zaistniało wydarzyło się po to , abyśmy mogli stać się LOGOS, w momencie gdy wszystkie nasze doświadczenia zebrane równolegle ze wszystkich  światów połączą się w JEDNĄ  całość, zwaną JEDNOŚCIĄ. Od tej chwili przestaję dzielić PROGRAMY ELOHIM na dobre i złe, czyniąc z nich ADWERSARZY, albowiem aby PRAWDA mogła zaistnieć, wpierw musiała zaistnieć GRA, a każda gra wymaga PRZECIWNIKÓW. Którego z przeciwników graczy mogę uznać za dobrego a którego za złego? Gdyby nie zaistniał programowy podział, skąd miałbym wiedzieć co jest dla mnie dobre a co złe? Musiałem wszystko zobaczyć na oczy własne, aby móc właściwego wyboru dokonać, stąd też i  nieustannie krytykowałem wszystko to, co stanowi dla mnie odrazę, a czego mogłem namacalnie doświadczyć , dzięki PODZIAŁOWI  PROGRAMÓW ELOHIM na adwersarzy - graczy.


Apropo NAUKOWEJ  GRY , której jesteśmy uczestnikami;

Jaki jest wynik gry  nie wiem, nie pytaj mnie,

Jak na imię tej grze  tego nie wiem już też,

Wczoraj, tak, było, tak, nie znaczyło zaś nie,

Nie mieszało się nam, czarne z białym co dzień.


Wczoraj niewinni tak, dzisiaj pionki w grze,

Wczoraj błękitny wiatr, dzisiaj duszny, zły sen.

Z drugiej strony mych snów, wszystko lepszy ma smak,

bo w powietrzu jest luz i muzyka wciąż gra.

Za ostatni grosz - Budka Suflera


Kto jest autorem tego GENIALNEGO , stricte biblijnego  tekstu? Marek Dutkiewicz, czy PROGRAMY ELOHIM? Kto skomponował wspaniałą muzykę do powyższego tekstu? Romuald Lipko, czy PROGRAMY ELOHIM?


image


Budka suflera - starożytna, ponadczasowa POLSKA kapela. Czy coś tak genialnego mogłoby  przestać istnieć? Nie dla mnie...

https://www.salon24.pl/u/niebo/1018143,o-romualdzie-ktory-ma-suflera


marekpolandia3


 
 



Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości