fredekmarkowski fredekmarkowski
243
BLOG

O Romualdzie co ma SUFLERA

fredekmarkowski fredekmarkowski Kultura Obserwuj notkę 3

 
Nie mam pojęcia jak kto, ale ja już w nic nie wierzę. Wcześniej wierzyłem w to i tamto, lecz nic z tejże wiary nie wynikało. Gdy podrosłem do wielkości zmarszczkowo - przygarbionej, stwierdziłem, że warto by  swą dotychczasową wiarę  przekuć  w  jakąkolwiek WIEDZĘ , i jak się okazało,  stwierdzenie to było strzałem w przysłowiową dziesiątkę.  Nie mam najmniejszych wątpliwości, że nie innymi zależnościami  wiedziony jest pan Romuald Lipko, który komponuje wiele genialnych piosenek, a stało się to możliwe dzięki jego WIEDZY, a nie WIERZE , że człowiek jest w stanie napisać piosenkę. O panu Romualdzie piszę w czasie teraźniejszym, albowiem czas przeszły nie istnieje, jak uzmysławiają dogłębne biblijne rozważania.

Jeśli ktokolwiek z państwa nie WIERZY, że czas przeszły nie istnieje,  to proszę rozważyć  ten oto biblijny werset;


Rdz1,27
27 Stworzył więc Bóg człowieka na swój obraz, na obraz Boży go stworzył: stworzył mężczyznę i niewiastę. - BT


Jeśli człowiek jest obrazem BOGA, to czy może przestać istnieć? W jakich okolicznościach mógłby przestać istnieć obraz Boga? Jedynie wówczas, gdyby sam Bóg przestał istnieć. Skoro Bóg jest nieśmiertelny, to i Jego obraz przecież umrzeć nie może.

Czym jest  śmierć?  Tym samym co niebyt. Jak zdefiniować niebyt, skoro obojętnie coby nie powiedzieć, już będzie  to stanowić COŚ, a COŚ w żaden sposób niebytem nazwać nie można. Tak więc z naukowego obstalunku jasno wynika, że NIEBYT vel śmierć jest niczym innym jak FAŁSZEM wynikającym z naszej niewiedzy. Biblia jak najbardziej potwierdza pokazane wyżej zależności, stąd też i o panu Romualdzie gadam w czasie TERAŹNIEJSZYM, zgodnie z naukowymi prawidłami potwierdzonymi BIBLIĄ.


Tak się złożyło, że  przypadkowo obejrzałem jakiś wywiad z panem Romualdem. Nie mogłem się nadziwić, że jest bliźniaczo podobny do pana Jerzego Połomskiego, rzekłbym,  że mam do czynienia z dwoma kroplami tej samej wody. O czym mówię? O stylu bycia, zawierającym się w życzliwości, miłości, czystości serca, wdzięczności, uśmiechu itd. Obejrzałem także wywiad z panem Jerzym Połomskim, i gdybym przymknął oczy, absolutnie nie wiedziałbym , który z wymienionych panów do mnie mówi. Ciała obaj panowie posiadają różne, jednakowoż WNĘTRZA obaj mają niemal IDENTYCZNE. Czy to przypadek, że obaj  są muzykami?

Czy wspomnianych wywiadów udzielały ciała omawianych muzyków, czy też ich wnętrza? Ciało żadnej piosenki by nie skomponowało, tak jak wnętrze człowieka nie wrzuciłoby  węgla do piwnicy. Czym zatem jest nasze wnętrze?


J4,24
24 Bóg jest duchem ... - BT


DUCH,  którego posiadaczami jesteśmy, jest właśnie  tym OBRAZEM BOGA, który  opisano w wersecie   Rdz1,27. Wszak ciała wszyscy mamy różne, więc jedynym obrazem Boga  zaistniałym w nas, może być li tylko DUCH. Inaczej trzeba by stwierdzić, że Bóg jest różny, jak różne są nasze ciała, a stwierdzenie takie LOGIKA klasyfikuje w zbiorze - DEMAGOGIA. Skoro duch opuszcza ziemskie ciało, to czy uprawnionym jest mówić, że  dana osoba umarła? DUCH jest BOGIEM, jak pokazuje powyższy fragment z Ewangelii Jana, zatem jeśli  osoba miałaby umrzeć, znaczyłoby to , że umarł sam BÓG.


2Kor3,17
17 Pan zaś jest Duchem,  a gdzie jest Duch Pański - tam wolność. - BT


Apostoł Paweł mówi, że Jezus  także jest DUCHEM ,  przez co nawet ukrzyżowanie ziemskiego ciała nie zdołało Go uśmiercić.



Wszyscy święci balują w niebie złoty sypie się kurz ...


Kto napisał muzykę do powyższych słów Andrzeja Mogielnickiego?  Gdyby pan Romuald nie miał PEWNOŚCI,  że słowa zapisane przez pana Andrzeja  są prawdziwe, nie poświeciłby na nie własnoręcznie napisanej piosenki. Nazwa zespołu muzycznego,  w którym  zapisał się Romuald Lipko  -  BUDKA SUFLERA,  nie jest jakimś przypadkiem. Kto jest SUFLEREM  tego genialnego POLSKIEGO zespołu? Na muzycznej scenie nigdy nikogo nie widziałem więcej , jak tylko ciał  muzyków BUDKI SUFLERA;

Łk24,39

39 ... DUCH nie ma ciała ani kości...  - BT


Stąd też i osobistego SUFLERA Romualda Lipko,  na  muzycznej scenie nigdy dojrzeć nie można ...




Marek Sujkowski














 

 

 

Poeta robotniczo - ludowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura