BICO BICO
36
BLOG

POWSTANIE

BICO BICO Polityka Obserwuj notkę 3

Nie da się wywieźć całego gruzu. Część pozostanie więc na miejscu; po wyrównaniu obsypie się go w miarę możliwości popiołem, obrzuci fekaliami i obsieje. Relacja z postępów w wyburzaniu getta SS -Gruppenführera Kemmlera.

Po wojnie

Hitler, Goebbels i  Goering rozmawiają, co będą robić po wojnie: 

- Ja będę łowić ryby - mówi Hitler.

- Ja będę jadł do syta i spał - mówi Goering.

- A ja wybiorę się rowerem dookoła - dodaje Goebbels.

- A co w takim razie będziesz robił po obiedzie? - zapytał Hitler.

Źródło: Almanach Powstańczy 1944.

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka