martini077 martini077
194
BLOG

zwyczajnie warto oddać głos na Andrzeja Dudę

martini077 martini077 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

Czasami trzeba się powtarzać, napisałem o tym na blogu Kate1, wg mnie zwyczajnie warto oddać głos na Andrzeja Dudę.


Będę głosować na Andrzeja Dudę. Jestem konserwatystą, Trzaskowski odpada.

Do tego Trzaskowski to kandydat PO, partii, która takim ludziom jak ja okazywała przez lata swoich totalnych rządów niebywałą pogardę. Rządzili wszystkim, wg mnie pomagali tylko swoim, byli bezwzględni i brutalni, wartości konserwatywne poniewierali. Zwycięstwo Trzaskowskiego to duży krok do ponownego przejęcia przez nich całości władzy, to obiektywnie złe dla Polski. Trzaskowski to wg mnie marionetka Tuska, nie sprzeciwi mu się w niczym.

Trójpodział władzy w wykonaniu PO to była fikcja, perfidny Tusk nawet nie musiał się schylać po cokolwiek, wszystko dostarczone na tacy. Najlepszy przykład to OFE. Po katastrofie smoleńskiej nie zostawili czegokolwiek w rękach opozycji, z buciorami wleźli do każdego urzędu, z wyborem prezesa NBP nie zaczekali nawet na nowego prezydenta, a RPO nawet porządnie nie uzgodnili z opozycją. Przyciągnęli za to wg mnie renegatów w stylu Giertycha, Marcinkiewicza, Sikorskiego, Kamińskiego, Dorna, Cimoszewicza. Dużo gadali o wolności i liberaliźmie, w praktyce zagarniali i bezwzględnie podporządkowali wszystkie elementy władzy. Trzaskowski był wiernym pretorianem tej gwardii Tuska. Czasy rządów liberałów ala Trzaskowski to wszystkie największe media gadające mniej więcej to samo, oczywiście niechętne i agresywne wobec opozycji.

Andrzej Duda nie jest brutalny, jest łagodnego charakteru, otacza się inteligentnymi ludźmi o umiarkowanych poglądach. To inteligentny, dobrze wykształcony facet z porządnego domu, jego rodzina wzbudza zaufanie.

PAD potrafi zawetować rządowe ustawy, które mu się nie podobają, czyli to, że podpisuje wszystko to zwykłe kłamstwo.

PAD obiecuje rzeczy korzystne dla obywateli, a potem je realizuje. PAD współpracuje z prawicą, jest jej ideowym reprezentantem, to bardzo dobrze, że jest lojalny wobec swojego zaplecza politycznego. Natomiast potrafił się postawić nie wszczynając wojny.

PAD wzmacnia sojusz z Ameryką, osiągając coś konkretnego. Tusk , Sikorski, Komorowski łasząc się przez lata do Rosji wg mnie nie osiągnęli nic, owoce tego były żałosne- a Trzaskowski raczej wtedy cicho siedział, gdy Tusk na Kremlu paradował z Putinem.

Nie wierzę w niezależność Trzaskowskiego, nie wykonał nawet drobnego gestu niezależności od własnego środowiska, do dzisiaj nie ma w Warszawie ulicy Lecha Kaczyńskiego, który był prezydentem stolicy a potem całego kraju, wybitnym politykiem.

Wg mnie PAD zwyczajnie zasługuje na reelekcję, Trzaskowski nie zasługuje na wybór.

Wg mnie PAD to pewna stabilizacja i rozwój kraju, Trzaskowski to chaos i wojna.

Dlatego z czystym sumieniem wybiorę  Andrzeja Dudę.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka