martini077 martini077
392
BLOG

Jedyni sprawiedliwi czy pożyteczni idioci?

martini077 martini077 Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Wg mnie lewoskrętne media bezpardonowo rozprawiają się z polskim kościołem. Wytrwale, systematycznie, coraz bardziej brutalnie. To, że podczas ostatnich ekscesów, dochodziło do agresywnych zachowani wobec KK to nie przypadek. "Dramatyczne" relacje na żywo, nachalna, niesamowita propaganda, grająca na prymitywnych emocjach, wypełnianie eteru wulgarną treścią- a potem perfidne epatowanie obrazami z plugawym przekazem. 

Od wielu miesięcy trwa swoista nagonka na ks. kardynała Stanisława Dziwisza. Niewiele  zostało mu oszczędzone, przez rozmaite media i przez kilku surowych katolickich medialnych sędziów- już dawno został skazany, teraz jesteśmy w fazie publicznego kopania i opluwania kogoś istotnego dla polskich katolików. To, że jego postepowanie, być może nie zawsze roztropne, zasługuje na potępienie i publiczny lincz, przy akompaniamencie rozwrzeszczanej gawiedzi- to czyjś wybór. Czy to wybór dobra, sprawiedliwości i szlachetności? Szczerze wątpię. A ci, którzy to robią, czy nie stają się swoistymi naganiaczami?  I czy to jedyni sprawiedliwi, czy raczej pożyteczni idioci, którzy zakasali rękawy by razem z wściekłą tłuszczą kamienować i zadeptać tych, którzy nie potrafią się obronić, co najwyżej nadstawią drugi policzek? 

Współczuję ks. kardynałowi. Zawsze go lubiłem, dzisiaj podziwiam jego spokój i godne znoszenie obelg. 

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo